روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ سه شنبه ۱۹ تير - شماره 4631

در طرح فروش خودرو‌‌های وارداتی؛

امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه فراهم شد


 بانک سپه امکان وکالتی نمودن حساب‌های مشتریان را در طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی(عرضه 3) به صورت غیر‌حضوری فراهم کرد.
به گزارش کائنات، در راستای اجرای اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر آغاز فروش خودروهای وارداتی و ثبت‌نام جدید جهت عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir، بانک سپه زمان وکالتی کردن حساب‌ها و شروع فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرد.
مشتریان گرامی می‌توانند تا روز پنج‌شنبه 21 تیرماه 1403 به صورت غیر حضوری با مراجعه به نشانی اینترنتی vbank.banksepah.ir نسبت به وکالتی نمودن حساب خود با رعایت حداقل مانده حساب به نام خودروی وارداتی(عرضه 3) با مبلغ مسدودی ۵ میلیارد ریال اقدام نمایند.

توسط موسسه ملل انجام پذیرفت؛
پرداخت بیش از 573 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن در فصل بهار
  موسسه اعتباری ملل، در سه ماهه گذشته سال جاری، بیش از 573 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کرد. به گزارش کائنات، این موسسه درراستای حمایت از مستاجرین، در بهار سال جاری، مبلغ 573/410 میلیون ریال تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت کرد
این گزارش می افزاید: موسسه اعتباری ملل، در خرداد ماه، به 294 نفر به مبلغ 354/860 میلیون ریال پرداخت کرده است.
گفتنی است متقاضیان محترم برای بهره مندی از وام ودیعه مسکن می بایست در سایت وزارت راه و شهرسازی ثبت نام و یکی از شعب موسسه اعتباری ملل را انتخاب نمایند.

بانک تجارت برای چندمین بار آماده عرضه بلوک فولاد شد
 بانک تجارت برای چندمین بار درصدد فروش بلوک 2.49 درصدی سهام شرکت فولاد مبارکه به ارزش 21.5 هزار میلیارد تومان برآمد.
به گزارش کائنات، بانک تجارت در حالی طی سال های قبل چندین بار برای فروش بلوک 2.49 درصدی سهام شرکت فولاد مبارکه اقدام کرده و ناکام مانده که باز هم درصدد عرضه این بلوک برآمد تا در صورت انجا از ترکیب سهامداری آن خارج شود. بر اساس این گزارش، مقرر شده بیش از ۲۶.۸ میلیارد سهم فولاد یکشنبه ۳۱ تیر از طریق کارگزاری بانک تجارت عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۸۰۰ تومان و ارزش معامله ۲۱.۵ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.
خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ معامله را ظرف حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. در صورت خرید شرایطی باید ۵۰ درصد از ارزش کل معامله به صورت نقدی حداکثر ظرف ۱۴ روز کاری پس از مشخص شدن برنده مزایده و الباقی ارزش معامله در قالب ۳۶ قسط با فواصل یک ماهه پس از قطعیت معامله با نرخ ۲۳ درصد پرداخت شود که تاریخ اولین قسط یک ماه پس از قطعیت معامله است.

مدیر عامل بیمه کوثر اعلام کرد؛
فروش ۷۰ هزار میلیارد ریالی بیمه کوثر
 در دیدار فصلی خود با کارکنان ستادی و سرپرستی‌ها میزان فروش این شرکت تا تیر ماه سال جاری را مبلغی بالغ بر ۷۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
به گزارش کائنات، آقادادی در نشستی صمیمانه با کارکنان ستادی و سرپرستی‌های استانی، با اشاره بر رشد ۱۰۰ درصدی فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، این مبلغ را  بالغ بر ۷۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد و آن را حاصل تلاش تمامی همکاران بیمه کوثر در ستاد و سرپرستی‌ها عنوان نمود. ایشان بر  لزوم  تداوم همدلی و  انسجام کار تیمی کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی شرکت تاکید و توجه به شاخص‌های مدیریت فروش و خسارت، وصول مطالبات، مدیریت فرایندها و توانمندسازی و آموزش‌های موثر و ارائه خدمات برخط را در رسیدن به موقفیت‌های بیش از پیش مهم و ضروری خواند. وی در پایان با تسلیت آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه بیمه کوثر دانست و ابراز امیدواری کرد با عنایت الهی و به برکت نام کوثر بتوانیم خیرکثیر را برای مشتریان و بیمه‌گذاران عزیزمان به ارمغان بیاوریم. لازم به توضیح است همکاران و کارکنان سرپرستی‌های استانی به‌صورت برخط در این جلسه حضور داشتند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه