روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير - شماره 4629

وزیر فرهنگ:

ماجرای احضار خانم شاکردوست را پیگیری می‌کنم


  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره احضار الناز شاکردوست به دادسرا گفت: در جریان آن نیستیم، می‌گویم دوستان سینمایی پیگیری کنند.
محمدمهدی اسماعیلی در مورد تاثیر شهادت آیت الله رئیسی و طرح های باقی مانده در دولت سیزدهم اظهار داشت: بسترسازی برای اجرای اصلاحاتی که باید در زیرساخت‌های ساختاری و بحث تقنین در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق بیفتد بخش عمده‌اش انجام شده است.
وی افزود: این که بیش از یک سال از عمر دولت کوتاه شد، خیلی تاثیر نامطلوبی گذاشت بر این که شاهد اتمام این بحث‌ها نباشیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با این حال، الحمدالله، بیش از ۹۰ درصد کارها طبق زمان‌بندی انجام شده و مرکب آماده‌ای داریم که راکب خوبی بیاید. اسماعیلی همچنین درباره احضار الناز شاکردوست به دادسرا گفت: در جریان آن نیستیم، می گویم دوستان سینمایی پیگیری کنند. الناز شاکردوست به تازگی تصویری از احضاریه اش به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران منتشر کرد که به او اخطار داده شده است. در پرونده او آمده به دلیل جریحه دار نمودن عفت عمومی به دادسرا احضار شده است.

به کارگردانی هادی حجازی‌فر؛
«داریوش» ۲۷ تیر می‌آید
  سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر از ۲۷ تیر در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.
به گزارش روابط عمومی سریال، «داریوش» ساخته هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی سریال جدید و اختصاصی فیلم‌نت است که از چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح پخش می‌شود. این اولین کارگردانی سریال در شبکه نمایش خانگی توسط هادی حجازی‌فر است.
هادی حجازی‌فر در نقش داریوش ظاهر شده و سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک برخی دیگر از بازیگران «داریوش» هستند.
طراح قصه: نوید محمودی، نویسنده: هادی حجازی فر، کارگردان: هادی حجازی فر، تهیه کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: سعید بجنوردی، چهره پرداز: محمود دهقانی، مدیر تولید: وحید مشاری، تدوین: سارا آهنی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، دستیار یک کارگردان: وحید شیخلر، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری برخی از عوامل «داریوش» هستند.
با آغاز پخش «داریوش»، فیلم‌نت ۲ سریال در حال پخش خواهد داشت. «در انتهای شب» ساخته آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی که ظهرهای جمعه پخش می‌شود، دیگر سریال این پلتفرم است. نوید محمودی پیش از این تهیه‌کنندگی سریال پربیننده «پوست شیر» را برعهده داشته است.

پخش فصل سوم
«سرزمین مادری» از امروز
  سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از یکشنبه ۱۷ تیر ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از یکشنبه، ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.
فصل سوم «سرزمین مادری» که مدتی بود در مراحل پس تولید قرار داشت، حالا آماده پخش شده و به‌زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. فصل سوم «سرزمین مادری» با بازی بازیگرانی چون آرش مجیدی، بابک حمیدیان، کوروش سلیمانی، سعید راد، گلچهره سجادیه، حسین محجوب، سعید نیکپور، مهران رجبی، حسین مهری، لیلا برخورداری، آشا محرابی، شهرام قائدی و ... به‌زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود. «سرزمین مادری» به نویسندگی علیرضا طالب‌زاده، تهیه‌کنندگی محمد مسعود و کارگردانی کمال تبریزی و سیدجمال سید حاتمی ساخته شده است. سریال «سرزمین مادری» که به فصل سوم رسیده بود به دلیل انجام مراحل پس‌ از تولید و اصلاحات، حدود دو ماه با وقفه در پخش مواجه شد. در فصل سوم «سرزمین مادری»، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود. شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود. این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه پخش آن در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا آغاز شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه