روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير - شماره 4627

اظهارنظر رامبد جوان و بهروز افخمی درباره ساخت «سن‌پطرزبورگ ۲»

افخمی: امیدوارم موفق باشند


 سری دوم فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» پس از ۱۵ سال با تغییر کارگردان و پس از نگارش فیلمنامه در ۱۴۰۴ ساخته خواهد شد.
در سال‌های گذشته هر از گاهی خبرهایی درباره ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» منتشر می‌شد که پس از گمانه‌زنی‌های متعدد، مدتی قبل نام رامبد جوان خیلی جدی‌تر به عنوان کارگردان این فیلم مطرح شد.
جوان با بیان اینکه کارگردانی این فیلم را پذیرفته، گفت: فیلمنامه «سن‌پطرزبورگ ۲» هنوز نوشته نشده و پیمان (قاسم‌خانی) آن را خواهد نوشت. حمید اعتباریان هم تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد و فیلم را سال آینده خواهیم ساخت.
«سن‌پطرزبورگ» سال ۱۳۸۸ به کارگردانی بهروز افخمی و با بازی پیمان قاسم‌خانی و محسن تنابنده در نقش دو کاراکتر اصلی فیلم ساخته شد.  
همچنین افخمی پس از آنکه مدتی قبل درباره ساخت سری دوم و تغییر کارگردان فیلم خبرهایی منتشر شده بود، گفت: اتفاق خوبی است و امیدوارم موفق باشند.
او در پاسخ به اینکه آیا قصد نداشته خودش قسمت دوم فیلم را بسازد، گفت: نه، چون فکر می‌کنم بازیگران فیلم یعنی پیمان و محسن برای نقش‌هایی که بازی می‌کردند زیادی سن و سال‌دار شدند و دیگر نقش آن شارلاتان‌های بانمک در اوایل میانسالی به آن‌ها نمی‌خورد. البته در این سال‌ها چند بار با آقای اعتباریان (تهیه‌کننده) صحبت کرده بودیم ولی تا قبل از اینکه بازیگرها به سن‌و سالی برسند داستان خوبی پیدا نکردیم. با این حال امیدوارم این بار به ساخت قسمت دوم «سن‌پطرزبورگ» به نتیجه برسد.

در اجرای جنرال «جیب‌های پر از نان»؛
رباط صلیبی سارا بهرامی آسیب دید
 سارا بهرامی در اجرای جنرال نمایش «جیب‌های پر از نان» دچار حادثه شد.
به گزارش روابط عمومی پروژه، در آستانه اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و در اجرای جنرال این نمایش، سارا بهرامی دچار حادثه شد و رباط صلیبی وی آسیب جدی دید.
این حادثه باعث تعویق در اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» شد و علی‌رغم استقبال از این نمایش، با ۳ روز تاخیر در اجرا، از روز جمعه ۱۵ تیر روی صحنه می‌رود. سارا بهرامی پس از یک هزار و ۶۰۷ روز به عرصه تئاتر بازگشته و برای ایفای نقش در نمایش «جیب‌های پر از نان» ۲ ماه تمرین کرده بود، وی پس از طی دوران نقاحت با حضور پزشک متخصص روی صحنه تئاتر حضور پیدا می‌کند. نمایش «جیب‌های پر از نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه کنندگی جلال تیموری از جمعه ۱۵ تیر به مدت یک ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر، از ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه می‌رود. این نمایش روایتی از ماتئی ویسنی‌یک است که وحید رهبانی آن را ترجمه کرده است.

فیلم‌های سعید سهیلی و مهران مدیری در راه اکران
 در جدیدترین جلسه شورای صنفی نمایش ضمن ثبت قرارداد اکران فیلم‌های سعید سیهلی و مهران مدیری با تعویق اکران فیلم «یادگار جنوب» موافقت شد.
در دهمین جلسه شورای صنفی نمایش که دو روز قبل ۱۰ تیرماه در سازمان سینمایی برگزار شده و گزارش آن امروز ۱۲ تیرماه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم ثبت شده است. بر این اساس فیلم سینمایی «پول‌ و پارتی» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی توسط دفتر پخش «شایسته فیلم» و فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی توسط دفتر پخش «فیلمیران» اکران خواهد شد. «ساعت ۶ صبح» دومین فیلم سینمایی مهران مدیری پس از «ساعت ۵ عصر» است که پیش‌بینی می‌شد سال قبل در جشنواره فیلم فجر -که سازندگان فیلم فرم شرکت در آن را هم پر کرده بودند- نمایش داده شود ولی این فیلم که در خبرهای تولید از آن به عنوان یک اثر ملتهب اجتماعی یاد می‌شد، مجوز نمایش نگرفت و به فهرست هیات انتخاب جشنواره راه پیدا نکرد.   سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، مهران مدیری، تینو صالحی، سعید زارعی، منصور نصیری، خیام وقار کاشانی، وحید منتظری، محمد حیدری، مهرو نونهالی، رضا کیانی نژاد، ساقی عطایی، رزا ماندنی، نورآرش چارلی، آزاده سیفی، ساغر رجبی، روژان ایرجی، مهسان خداکرمی، میلادرفاقتی، پوریا اصلان، بابک کمانگیر، مریم مشهور، علیرضا اسلام پناه، رکسانا محمدرضا، سارا مری، سیما سرمد، سحرآربین، محمد برجلو، سمیرا خلیلی، علیرضا بیات، ایمان صدیق، حسام صلاحی‌نژاد، سپیده بیگلری، آرش محمدالیگودرزی، محمد قشمی، نیما نافع، سرور ابراهیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه