روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير - شماره 4626

کارشناس سیاست خارجی در گفت و گو با کائنات

حقوق بشر به سبک آمریکایی به معنای جنایت در حق مظلومان جهان است


  کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاست خارجی و روابط بین الملل گفت: استاندارد دوگانه ای که آمریکایی ها در این خصوص دارند و هر روز خود را آشکارتر می کند نشان می دهد حقوق بشر دروعی بیش نیست چرا که به اسم حقوق بشر همواره علیه بشریت اقدامات جنایتکارانه ای انجام داده اند.
حسین کنعانی مقدم کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل در گفت و گو با کائنات با توجه به هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازد هم تیر ماه به تناقضات جدی در حرف وعمل حقوق بشر از دید آمریکا اشاره کرد و گفت: حقوق بشر آمریکایی از نظر تفکر امریکایی ابزاری برای سلطه بر مردمان مظلوم جهان است. استاندارد دوگانه ای که آمریکایی ها در این خصوص دارند و هر روز خود را آشکارتر می کند نشان می دهد حقوق بشر دروغی بیش نیست چرا که به اسم حقوق بشر همواره علیه بشریت اقدامات جنایتکارانه ای انجام داده اند.
وی در این باره خاطر نشان کرد: استاندارد دوگانه آمریکا دررابطه با غزه نمونه بارزی است که نشان می دهد حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست. کشتار زنان و کودکان در غزه و جنایات جنگی اتفاق افتاده درخصوص مردم بیگناهی که از سرزمین مادری خود دفاع می کنند و به شهادت می رسند و هزاران بمب یک تنی امریکایی که به اسرائیل داده شده و قطعنامه هایی که علیه رژیم صهیونیستی در شورای امنیت و سازمان های بین المللی توسط آمریکا وتو می شود نشان می دهد حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست.  وی در این باره تصریح نمود: حمایت آمریکا از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نتانیاهو  نشان دهنده این است تمام ادعاهای آمریکا درخصوص دموکراسی، حقوق بشر، حقوق زنان و کودکان دروغ است وحقوق بشر ابزاری شده برای تحقق خواسته های ضد انسانی آمریکا در جهان امروز. حسین کنعانی مقدم معتقد است: در رابطه با تروریست خوب وبد حقوق بشر آمریکایی ها بارها و بارها نشان داده و ثابت کرده اند که وقتی تروریست خوب می شود که از منافع آمریکا حمایت کند در غیر این صورت تروریست بد به کسانی نسبت داده می شود که از کشور و مردم خود در برابر اشغال گری های آمریکا دفاع می کنند و تن به مبارزه با آمریکا داده اند.  کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و امور بین الملل در پایان گفت و گو تصریح نمود: دنیا به این موضوعات واقف است و این پرده ها برای دنیا کنار رفته است. در عین حال امریکایی ها خود می دانند حقوق بشری که از آن دم می زنند دروغی بیش نیست، لذا حقوق بشر آمریکایی دقیقا با آنچه سران آمریکایی درحق مردم مظلوم جهان انجام می دهند در تضاد است و ابزاری است برای سلطه غرب بر جهان معاصر.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه