روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ شنبه ۹ تير - شماره 4623

در بهار امسال محقق شد؛

عملکرد درخشان بانک ملت در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری


 بانک ملت با عملکردی درخشان در ۳ ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۷۱ هزار فقره وام حمایتی، ازدواج و فرزندآوری به میزان قریب به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.
به گزارش کائنات، این بانک در سه ماهه ابتدایی سال جاری به ۱۱,۶۶۶ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج به میزان ۳۸,۳۳۳ میلیارد ریال و در بخش تسهیلات فرزند آوری نیز به ۱۲,۲۲۴ نفر از متقاضیان ۹,۹۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
این بانک در مدت یاد شده ۲٫۱۰۹ فقره تسهیلات جمعا به ارزش ۱,۰۶۷ میلیارد ریال به معرفی شدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله و خشکسالی، ۲٫۲۴۴ فقره تسهیلات مسکن ایثارگری به مبلغ ۹٫۳۰۷ میلیارد ریال و ۱۰٫۹۳۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی به تعداد ۷٫۵۰۳ نفر پرداخت کرده است. همچنین بانک ملت در قالب سامانه سامد (سفرهای ریاست جمهوری) به ۷۰۸ نفر از معرفی شدگان ۱۰۷ میلیارد ریال تسهیلات و در قالب طرح جهش مسکن ۲۴,۱۸۱ فقره تسهیلات جمعا به ارزش ۳۸,۱۵۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است. پرداخت ۹٫۳۲۲ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن مستاجرین به ۷,۱۶۱ خانواده از دیگر اقدامات بانک ملت در ۳ ماهه نخست امسال بوده است.

با هدف بهبود در روشهای خدمت صورت گرفت؛
افتتاح اولین سوپر مارکت مالی
موسسه اعتباری ملل در شعبه تجریش
 اولین سوپر مارکت مالی موسسه اعتباری ملل در شعبه تجریش افتتاح شد. به گزارش کائنات، این موسسه به منظور ارائه انواع خدمات مالی، از جمله خدمات بیمه، واسپاری(لیزینگ) و بازار سرمایه به مشتریان محترم، اولین سوپر مارکت مالی را با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، روسای مناطق، ادارات و حوزه های موسسه در شعبه تجریش افتتاح کرد. مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تشریح فعالیت‌های موسسه در ارائه خدمات به مشتریان گفت: یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های موسسه، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپر مارکت‌های مالی در شعب است که به لطف خداوند و به مناسبت عید سعید غدیر، توانستیم اولین سوپرمارکت مالی را در شعبه تجریش افتتاح کنیم. جوادی افزود: به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات مالی و توسعه کسب و کار، در نظر است تعداد دیگری از شعب این موسسه در سطح کشور نیز به این سیستم مجهز و خدمات متنوع بانکی و مالی را به مشتریان و مراجعه کنندگان محترم ارائه نماید. وی ضمن اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی موسسه بیان کرد: موسسه ملل در تمامی سال‌ها سعی کرده، راه‌ها و مسیرهای نو و اثرگذاری را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان محترم ایجاد نماید. با راه‌اندازی سوپر مارکت مالی، مشتریان به راحتی به خدمات لیزینگ، بیمه و یا بازار سرمایه دسترسی خواهند داشت. این امر در وقت و زمان صرفه‌جویی و منجر به کاهش بار ترافیکی و آلودگی شهر نیز خواهد شد و در حد توان تلاش می کنیم که در کنترل آلایندگی ها، ترافیک و صرفه‌جویی در انرژی اقدام نماییم. مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تشریح توانایی جوانان ایران در رشد و توسعه کشور بیان کرد: در دنیا، ایرانیان را با بزرگانی نظیر ابوعلی سینا، شیخ بهایی، شیخ مفید، فارابی و دیگر دانشمندان بزرگ می‌شناسند. در حال حاضر نیز، با تکیه بر جوانان، می‌توانیم در صدر قله های علم و دانش استقرار یابیم و در عرصه های جهانی بدرخشیم.

پیوند 1000 عروس و داماد با تسهیلات بانک صادرات
 سه ماه ابتدای سال 1403 بیش از 10 هزار عروس و داماد در اقصی نقاط کشور با وام قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات ایران به خانه بخت رفتند.
به گزارش کائنات، حمایت این بانک از پرداخت وام و تسهیل امر ازدواج طی سال‌های گذشته همواره جایگاه ویژه‌ای در سیاست‌های اعتباری بانک داشته که در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همچنان با جدیت در این بانک پرداخت می‌شود. شعب بانک صادرات ایران در سه ماهه ابتدای سال جاری 10 هزار و 563 فقره وام قرض‌الحسنه و تهیه جهیزیه به ارزش بیش از 33 هزار و 533 میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت کرده‌اند.
بانک صادرات ایران همچنین در سال 1402 با پرداخت 106 هزار فقره وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش نزدیک به 216 هزار میلیارد ریال، رتبه سوم را در نظام بانکی به خود اختصاص داد.

وبینار آموزشی مبارزه با پولشویی
 در بیمه میهن برگزار شد
 شرکت بیمه میهن در راستای ارتقاء دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان خود، وبینار آموزشی مبارزه با پولشویی را برگزار کرد.این وبینار که توسط مدیریت آموزش برنامه‌ریزی شده بود، با حضور مدیران و کارشناسان ستادی و شعب بیمه میهن برگزار شد.
‎بر اساس این گزارش، در این وبینار، موضوعات مختلفی پیرامون روش‌های شناسایی و پیشگیری از پولشویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متخصصان این حوزه با ارائه‌ی نکات کلیدی و راهکارهای موثر، شرکت‌کنندگان را با جدیدترین تکنیک‌ها و قوانین مرتبط با مبارزه با پولشویی آشنا کردند. ‎به گفته مدیریت آموزش شرکت بیمه میهن، هدف از این برنامه آموزشی، تقویت توانمندی‌های فنی و تخصصی کارکنان بیمه میهن در مقابله با تهدیدات مالی و اقتصادی ناشی از پولشویی بود. این اقدام همچنین بخشی از تعهدات شرکت بیمه میهن در زمینه‌ی رعایت مقررات و استانداردهای بین‌المللی مبارزه با پولشویی به شمار می‌آید تا با ارتقاء سطح آگاهی و تخصص کارکنان، شرکت بیمه میهن در ارائه خدمات بهتر و مطمئن‌تر به مشتریان خود نقش موثرتری داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه