روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۴ تير - شماره 4620

۱۴۰ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب شرب بوشهر افزوده می شود

 ابوالحسن عالی در دیدار با نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) شهر بوشهر افزود : در سفر نخست شهید جمهور به استان بوشهر در مهرماه سال ۱۴۰۰ یکی از مسائل مورد پیگیری وی اقدامات و نیازهای حوزه آبرسانی استان بود که شهید رئیسی در این زمینه منشاء خدمات فراوانی شد .
وی بیان کرد : استان بوشهر در شروع کار دولت سیزدهم سه آب شیرین کن با ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعب در اختیار داشت که امروز این شمار اکنون به ۱۱ آب شیرین کن با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب رسیده است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در استان بوشهر ظرف چند سال اخیر بهبودی نسبی در وضعیت تأمین آب شرب ایجاد شده و با اتمام پروژه های در دست احداث وضعیتی بسیار مطلوبی در تأمین آب پایدار هم استانی ها ایجاد خواهد شد .
عالی ادامه داد : بخشی از مشکلات کمبود آب نیز نتیجه مصرف بی رویه است که انتظار می رود مشترکان برای کاهش مصرف اهتمام جدی داشته باشند ،  چرا که این مهم به تقویت پایداری آب استان کمک وافری می کند .
وی اضافه کرد : دولت سیزدهم در حوزه مسکن ، درمان و آموزش نیز خدمات قابل توجهی برای مردم استان بوشهر داشته که این پروژه ها به افزایش سطح رفاه هم استانی ها کمک شایانی کرده است .
عالی ادامه داد : در حوزه تولید برق نیز با اجرا فازهای دو و سه نیروگاه اتمی بوشهر ظرفیت تولید برق استان بوشهر از این محل به سه هزار مگاوات افزوده خواهد شد که این به معنی خودکفایی استان برای تأمین برق مورد نیاز خود است .
وی بیان کرد : دولت مردمی شهید رئیسی در طرح جوانی جمعیت و افزایش سهم اشتغال بومی ها در صنایع جنوب دستاوردهایی ماندگار برای استان بر جا گذاشته است .
عالی افزود : دولت در مسیر مهار تورم دشواری های زیادی داشت زیرا در آغاز استقرار یکهزار میلیارد تومان بدهی داشت و این موضوع در کنار سختی های فراروی فروش نفت ، مسیر سختی در پیش دولت قرار داده بود . وی بیان کرد : با این حال دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در این حوزه داشت و بدون تردید با تداوم این مسیر ظرف چند سال پیش رو نتیجه اقدامات دولت مردمی شهید رئیسی در کشور نمایان خواهد شد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : شهید آیت الله رئیسی انسانی صادق در گفتار خود بود و همچنین خادم ملت بودن و تابعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های برجسته وی بود .
وی افزود : در جای جای مشکلات و مسائلی که دولت سیزدهم به ارث برده بود در مرحله نخست از خودگذشتگی و حفظ یکپارچگی را در اولویت کار خود قرار داده بود .
عالی در پایان شهروندان هم استانی را به حضور گسترده و حماسی در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه