روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۴ تير - شماره 4620

تقدیر استاندار خوزستان از روابط عمومی برق منطقه‌ای خوزستان

   در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های استان خوزستان که با حضور استاندار برگزار شد، از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تقدیر به عمل آمد.
این مراسم در استانداری خوزستان با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار، معاونین و مدیران روابط عمومی دستگا‌ه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برگزار شد.
در این مراسم بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد روابط عمومی‌ها در سال ۱۴۰۲ و اقدامات صورت گرفته در زمینه جهاد تبیین و دستاوردهای دولت، از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر تقدیر به عمل آمد.
سید حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از علی اکبر حسینی محراب لوح تندیس مراسم را دریافت کرد.
گفتنی است بنا بود این مراسم در روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شود که به علت حادثه سقوط بالگرد شهیدان خدمت، به این تاریخ موکول شد. در این مراسم موسوی مدیر دفتر روابط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان همچنین قاب عکس شهید حاج قاسم و شهید جمهور را به حسینی محراب استاندار خوزستان تقدیم کرد.
بر اساس این گزارش، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیش از این نیز در جشنواره‌های وزارت نیرو، شرکت توانیر و استان خوزستان چندین رتبه‌ برتر را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه