روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۳ تير - شماره 4619

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان با هنرمندان شهرستان اندیمشک


نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و فرماندار شهرستان اندیمشک با جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در خانه هنر تالار خورشید برگزار شد. مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: هنرمندان نقش ارزشمندی دارند و پرتلاش هستند که امیدواریم جامعه را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند. وی افزود: انتخابات از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است که ضرورت دارد انتخابی آگاهانه داشته باشیم. منادی، تصریح کرد: شهرستان اندیمشک در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیت‌های بسیاری دارد که به‌زودی حمایت‌های خوبی در این حوزه صورت خواهد گرفت. فرماندار اندیمشک نیز با بیان اینکه این شهرستان نقش بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ و هنر دارد عنوان کرد: به این حوزه‌ها باید نگاه ویژه‌ای شود و ظرفیت‌های آن هم به خوبی مورد استفاده قرار گیرند. زمانی‌اصل، با اشاره به اینکه انتخابات بسیار مهم و حیاتی است و مردم اندیمشک مانند همیشه حماسه خواهند آفرید ادامه داد: اندیمشک ظرفیت‌های بسیاری برای رویدادهای هنری دارد که برای برگزاری آنها تلاش و حمایت خواهیم کرد. حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک هم با تشریح گزارشی از عمکلرد حوزه فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: هنرمندان این شهرستان بسیار فعال و توانمند هستند و همواره در حوزه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه از بخش‌های مختلف تالار خورشید بازدید کرد.

دیدارمدیران بیمه دی استان گلستان و کشوری و مدیران کل استان با خانواده شهید شاهرضا مصدق درکردکوی
 دیدار مرتضی رابطی مدیر شعبه جبران مدیریت  شعبه تخصصی بیمه های درمان شرکت بیمه دی کشور و محمد کاملی مدیر بیمه دی استان گلستان  به اتفاق مهندس حبیبی مدیرکل راه آهن شمالشرق۲ گلستان و ناخدا خسروی نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران در استان گلستان  به اتفاق خانم خان بیگی رئیس اداره بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان کردکوی با خانواده شهید شاهرضا مصدق.در این دیدار رابطی ضمن ارائه سلام مدیریت بیمه دی کشور جناب مهندس موهبتی با تعظیم به خانواده معظم شهدا خدمت به این گروه از جامعه هدف را جز وظایف معنوی بیمه دی خواند و گفت : خدمت رسانی به خانواده شهدا از وظایف ماست  .رابطی در ادامه گفت : افتخاری برای بیمه دی هست که در خدمت خانواده شهدا باشیم و امیدواریم عملکرد بیمه برای خانواده معظم شهدا رضایت بخش باشد.وی افزود: در رابطه شهیدی که تقدیم وطن کردید با هیچ چیز نمی توان جبران کردو خداوند به شما صبر دهد و ما وظیفه خود می دانیم از این بزرگواران حمایت کنیم.وی در ادامه ضمن تشریع برنامه های درمان والدین شهدا از برنامه های بیمه دی در راستای تسهیل دریافت دارو مطالبی را بیان کرد.درادامه محمدکاملی مدیر بیمه دی استان گلستان  افزود:ما در استان خادم خانواده های شهدا هستیم و والدین شهدا می توانند هر مشکلی را در بحث درمان و داروجهت رفع آن به مدیریت  بیمه اطلاع دهند.همچنین ناخدا خسروی با بیان مطالبی از عظمت خانواده شهدا در تقدیم شهیدی والامقام به بارگاه الهی و صبر آنان در این آزمایش الهی تقدیر کرد.در خاتمه به رسم قدر دانی از سوی بیمه دی هدایایی به این خانواده شهید اهدا شد.و خانواده شهید در باره نحوه شهادت این شهید توضیحاتی را بیان کردند.

مدیر مهندسی شرکت
پخش فرآورده‌های نفتی ایران از طرح توسعه انبار نفت گرگان بازدید کرد
 مدیر مهندسی و طرحهای باتفاق مشاور ویژه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از طرحها و پروژه‌های در حال اجرای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان بازدید کردند.به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، سید محمد حسینی، مدیر منطقه در بازدید مدیر مهندسی و طرحها و مشاور اجرایی مدیر عامل به تشریح اقدامات و پیگیریهای انجام شده در خصوص پروژه مذکور پرداخت.مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز ضمن بازدید از تجهیزات عملیاتی، اطفا حریق، ابنیه، مخازن ذخیره سازی، سکوهای بارگیری و ... به نقاط قوت و چالشها و مشکلات موجود جهت اتمام پروژه و بهره‌برداری از این طرح اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیریهای انجام شده مراحل پایانی طرح انجام شود و هرچه سریعتر پروژه به بهره‌برداری برسد.شایان ذکر است در سفر دو روزه بازدید کنندگان به استان گلستان با حضور در شهرستان کلاله از روند اجرایی پروژه احداث واحد سوختگیری هواپیمایی فرودگاه شهدا این شهرستان نیز بازدید کردند و در جلسه مشترک با استاندار گلستان زمانی، مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از عزم جدی این شرکت جهت انجام طرح مذکور که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان می‌باشد خبر داد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه