روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد - شماره 4616

برگزاری بیش از ۵۳ هزار نفر ساعت آموزش در پالایشگاه گاز ایلام

  رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری ۵۳ هزار و ۹۲۰ نفر ساعت دوره آموزشی در طول سال گذشته خبر داد و گفت: این آموزش ها  شامل حوزه های بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی و تخصصی بوده که نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان داشته است.
به گزارش روابط عمومی؛ حسین قمری افزود: از این تعداد دوره آموزشی،۱۹ هزار ۸۳۸ نفر ساعت در حوزه های تخصصی، ۳۳ هزار و ۱۵۷ نفر ساعت عمومی و فرهنگی و ۹۲۵ نفر ساعت در زمینه بهبود مدیریت بوده است.
وی اظهار داشت: سیاست های آموزشی می بایست به نحوی برنامه ریزی شود که تمامی نیازها و الزامات سازمانی از قبیل انضباط فردی و گروهی، روابط میان فردی، خلاقیت، تمایل به کار تیمی، تحقق اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت، استانداردها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ریسکهای سازمان را شناسایی و متناسب با آنها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام نمود.
وی به چالش های پیش روی آموزش در شرکت اشاره و تصریح کرد: نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی، دوری ایلام از مرکز علمی و نبود زیرساخت های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین از مشکلات اساسی برای برگزاری دوره های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری بوده است.
قمری با بیان اینکه تدوین استانداردهای شغلی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی حرفه ای، این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان « کارگاه مرکزی « و « برنامه ریزی تعمیرات « بر عهده داشته و برنامه ریزی لازم جهت تحقق کامل برنامه طی سال جاری انجام شده است.
رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۶ هزار و ۷۱۲ نفر ساعت دوره آموزشی برای خانواده های کارکنان در حوزه هایی همچون استعدادیابی کودک و نوجوان، افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس، فن بیان و سخنوری، مهارت نه گفتن و زبان انگلیسی خبر داد . قمری تصریح کرد: در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای  ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و توسعه مهارت های مدیریتی و تشویق و ترغیب نیروهای تحت اختیار مدیران به کار گروهی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی بوده است .

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ ایرانی تاکید کرد؛
لزوم رعایت اصالت و یکپارچگی
 با پیوند بیرون در باغ‌های ایرانی
 مدیر پایگاه‌ میراث جهانی باغ ایرانی اظهار کرد: مهمترین مسئله باغ‌های ایرانی صرفأ توجه به محدوده داخل باغ نیست بلکه پیوند آنها با بیرون هم از اهمیت خاصی برخوردار است لذا این اصالت و یکپارچگی با پیوند بیرون باید رعایت شود.
«ساشا ریاحی مقدم»  در جریان برگزاری سومین نشست پایگاه‌های باغ ایرانی که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، گفت: ۹ باغ ایرانی در شش استان کشور در سال ۲۰۱۱ در فهرست یونسکو به ثبت رسیدند. وی افزود: باغ جهانی پهلوانپور در مهریز یکی از باغ‌های مهم ایرانی است که دارای اندام و اجزای کاملی است.
ریاحی مقدم خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده تا مدیران پایگاه‌های زنجیره‌ای میراث جهانی باغ ایرانی از باغ دولت آباد یزد و باغ جهانی پهلوانپور بازدید کنند که این بازدید با هدف بررسی وضعیت باغ در داخل عرصه و چالش‌هایی که در حریم باغ موجود است و همچنین مشورت و هم اندیشی در خصوص دستیابی به یک دستور العمل و چارچوب حفاظتی منظر باغ است. مدیر پایگاه‌های زنجیره‌ای میراث جهانی باغ ایرانی تصریح کرد: مهمترین مسئله این بازدیدها صرفأ توجه به محدوده داخل باغ نیست بلکه پیوند آنها با بیرون هم از اهمیت خاصی برخوردار است و لذا این اصالت و یکپارچگی با پیوند بیرون باید رعایت شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه