روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد - شماره 4616

با حضور معاونت توسعه و مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

نشست بررسی مسائل حوزه منابع انسانی پایانه های نفتی ایران برگزار شد

 نشست بررسی مسائل حوزه منابع انسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان خط‌مقدم جبهه اقتصادی کشور با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، نیروی انسانی به عنوان ثروت واقعی سازمان محسوب می گردد و در واقع سرمایه انسانی بعنوان یک عامل مهم بر رشد و بقای سازمانی نقش آن بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.
به همین منظور در نشستی با حضور مهدی علی مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت و عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مسائل حوزه منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفت.
عباس غریبی در این نشست که صبح امروز برگزار شد، گفت: نیروی انسانی شاغل در وزارت نفت به دلیل تنوع جغرافیایی گسترده این صنعت با چالش‌های متعددی روبه‌رو است. غریبی افزود: اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و فعال شدن دیپلماسی انرژی متخصصین و تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور شبانه روز و در شرایط تحریمی کشور خوش درخشیدند و مأموریت اصلی شرکت را که دریافت، ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، صادرات نفت‌خام و میعانات گازی کشور است را در گستره خلیج‌فارس و دریای عمان به‌صورت جهادی، با رعایت استانداردها، سلامت و ایمن به انجام رساندند. وی ادامه داد: شایسته است که رفع مسائل مجاهدان جبهه‌ی اقتصادی در اولویت اقتصادی قرار گیرد و به منظور ارتقاء انگیزه کارکنان، افزایش روحیه و نشاط سازمانی، کمک به بالابردن کیفیت زندگی کاری، غنای شغلی و توسعه شغلی در خصوص موضوعاتی همچون ارائه خدمات، تسهیلات و برقراری نظام پرداخت متناسب با شغل چاره‌اندیشی شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه