روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد - شماره 4616

بانک تجارت سهام فروخت

  بانک تجارت از فروش 8.95 درصد سهام بانک تجارت متعلق صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تجارت ایرانیان اعتماد خبر داد.
به گزارش کائنات، بانک تجارت از فروش 8.95 درصد سهام بانک تجارت متعلق صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تجارت ایرانیان اعتماد خبر داد.
 وتجارت بیان داشت تعداد 30.062.082.550 سهم معادل 95‏/8 درصد از سهام بانک تجارت به بهای تمام شده هر سهم به مبلغ 1.458 ریال با قیمت فروش هر سهم به مبلغ 1.890 ریال معامله گردید. شایان ذکر است 100درصد از واحدهای صندوق مذکور متعلق به گروه بانک تجارت بوده و 7‏/98درصد آن به صورت مستقیم متعلق به بانک تجارت می‌باشد.
گفتنی است سود معامله مذکور حدود 12,971 میلیارد ریال برآورد می گردد. بانک افزود سود حاصل از فروش در معامله مذکور متعاقب قطعیت معامله و کسر هزینه‌های مربوطه به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

آغاز مسابقه بزرگ بر فراز ایران زمین
  بانک ایران زمین در نظر دارد به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه به قید قرعه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا کند. به گزارش کائنات، بانک ایران زمین در نظر دارد به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه به قید قرعه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا کند. زمان قرعه کشی این مسابقه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ است.
بانک ایران زمین، سرآمد و بر جسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان را چشم انداز خود می داند.
بانک ایران زمین، به عنوان یک بانک خصوصی از سال ۱۳۸۹ با مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد. بانک ایران زمین (سهامی عام)به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است.
سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.
بانک ایران زمین به عنوان یک سازمان برنامه محور افتخار دارد تا با در پیش گرفتن رویه‌های نوین و اصولی در صنعت بانکداری، خود را به عنوان بانکی پیشتاز در حوزه بانکداری هوشمند و پیشرو و همچنین ارائه خدمات و محصولات متنوع و مورد نیاز مشتریان معرفی کند.
بانک ایران زمین بر اساس نقشه راه استراتژیک خود، در تلاش است تا با تکیه بر سرمایه انسانی جوان، از طریق ایجاد پیوند مستمر با ذینفعان، تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی، گامی موثر در جهت گسترش فعالیت های خود در بازار های اقتصادی و کسب و کار بردارد.

مدیرعامل بیمه ملت:
دسترسی به خدمات بیمه‌ ملت آسان‌تر می‌شود
  هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید قربان، بیستمین شعبه شرکت بیمه ملت در اسلامشهر با هدف خدمت رسانی مناسب‌تر و تسهیل دسترسی عموم مردم و بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری به خدمات این شرکت افتتاح شد.
به گزارش کائنات، بیستمین شعبه شرکت بیمه ملت با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در اسلامشهر تهران افتتاح شد.
مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم با اشاره به رسالت این شرکت در ارائه خدمات بیمه‌ای با کیفیت به مشتریان، گفت: افتتاح بیستمین شعبه بیمه ملت در اسلامشهر گامی مهم در راستای تحقق این رسالت و افزایش دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای است.
یزدان‌دوست با بیان اینکه صنعت بیمه نقش مهمی در حمایت از اقشار مختلف جامعه در برابر مخاطرات مختلف ایفا می‌کند، افزود: در شرکت بیمه ملت تلاش می‌کنیم با ارائه بیمه‌نامه‌های متنوع و با نرخ‌های مناسب، نیازهای بیمه‌ای آحاد جامعه را به بهترین نحو برآورده کنیم.
وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بیمه ملت، اظهار داشت: در نظر داریم طی دو ماه آینده تعداد شعب خود را در سراسر کشور به طور قابل توجهی افزایش دهیم تا دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای این شرکت بیش از پیش افزایش یابد.
یزدان‌دوست با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای در این شعبه، گفت: کارکرد این شعبه صرفا برای جمع کردن اسناد خسارت نخواهد بود. در شعبه جدیدالتاسیس اسلامشهر کلیه خدمات بیمه‌ای از جمله صدور انوع بیمه‌نامه، پرداخت خسارت، مشاوره بیمه‌ای و … به مشتریان ارائه خواهیم داد.
مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: با توجه به تمرکز جمعیتی مستقر در مناطقی مانند اسلام‌شهر و رباط کریم و همچنین صنایع متعددی که در این مناطق استقرار دارند، بیمه ملت مصمم است که بالهای اجرایی خود را در این مناطق توسعه دهد.
وی همچنین به موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اشاره و تصریح کرد: در شرکت بیمه ملت به دنبال آن هستیم تا خدمات بیمه‌ای با کیفیتی را به بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری ارائه دهیم. این شعبه جدید می‌تواند به عنوان مرکزی برای ارائه خدمات بیمه‌ای به این عزیزان باشد.
محمدتقی چراغی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم با اشاره به سابقه درخشان 20 ساله این شرکت در صنعت بیمه، گفت: بیمه ملت همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات بیمه‌ای نوین و با کیفیت، نیازهای بیمه‌ای مشتریان خود را برآورده کند.
وی افزود: افتتاح بیستمین شعبه بیمه ملت در اسلامشهر نشان‌دهنده تعهد این شرکت به گسترش و توسعه خدمات خود در سراسر کشور است.
بهمن سوری، معاون توسعه و بازار شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه شبکه فروش در ارتقای سهم بازار شرکت، گفت: افتتاح این شعبه جدید در راستای برنامه‌های توسعه شبکه فروش شرکت بیمه ملت انجام شده است.
داود شکری، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در توسعه و پیشرفت هر سازمان، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد محیطی کارآمد و پویا، زمینه را برای رشد و شکوفایی کارکنان این شرکت فراهم کنیم.
در پایان این مراسم مجتبی عزیززاده به عنوان سرپرست شعبه اسلامشهر از سوی مدیرعامل بیمه ملت معرفی شد.
گفتنی است، شعبه اسلامشهر بیستمین شعبه بیمه ملت به شمار می‌آید و هشتمین شعبه جدیدی است که در 20 ماه گذشته توسط تیم مدیریتی فعلی افتتاح می‌شود. پیش از این، در استان‌های کرمان، البرز، بندرعباس، ارومیه، تنکابن، بوشهر و شهر قم شعب بیمه ملت افتتاح شده بودند.

تقدیر از نمایندگان برتر فروش شعبه كرمان بیمه دانا
  رئیس شعبه کرمان بیمه دانا طی جلسه‌ای مشترک با کارکنان و نمایندگان، ضمن تبیین اهداف و اولویت‌های این شعبه در سال جاری، از نمایندگان برتر فروش در سال 1402، تقدیر کرد.
به گزارش کائنات، حسین کُرچیان رئیس شعبه کرمان در نشست هم‌ا‌ندیشی کارکنان و نمایندگان این شعبه که در محل سالن همایش هتل آسمان شهر کرمان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و همچنین قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان و نمایندگان به ویژه اعضای شبکه فروش، براساس بودجۀ مصوب سال گذشته به تحلیل و بررسی آمار و عملکرد شعبه کرمان پرداخت.
وی در این نشست ضمن تشریح و تبیین بودجۀ سال جاری، توسعه بیمه‌های خُرد، وصول به موقع مطالبات و لزوم توسعه بازار در نیمه ابتداییِ سال جاری را از اهداف و اولویت‌های این شعبه عنوان کرد و در ادامه با تشریح مباحث مرتبط با مدیریت ریسک، کاهش ضریب خسارت و تعامل مناسب بین شعبه و نمایندگان، خواستار تقویت شبکه فروش و همچنین ارائه خدمات گسترده و هر چه مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان این شعبه در سال جاری شد.
در ادامۀ این نشست، معاونان و مسئولان دوایر نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل مربوط به نمایندگان و شعبه تبیین و ارائه کردند.
همچنین مریم متصدی مسئول انجمن صنفی نمایندگان استان کرمان نیز در این نشست به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های شبکه فروش و نمایندگان این استان پرداخت.
گفتنی است در پایان این نشست از امین صالحی‌نسب، نسرین پورجعفری و مهدیه کمال‌الدینی به عنوان نمایندگان برتر فروش در سال 1402، تجلیل و قدردانی شد.  

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه