روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۳ خرداد - شماره 4608

در روستای پهنه کلا شهرستان ساری اجرا شد

طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران


  به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ طرح تحولی گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران با حضور حجت‌الاسلام علی‌اصغر عالی، مشاور استاندار و دبیر قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی مازندران، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، حجت الاسلام علی اکبر چراغی امام جماعت و مدیر فرهنگی قرآنی افق آستانه تکیه پهنه کلا شمالی، امامی مشاور و رییس دفتر حوزه ریاست بهزیستی استان و موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری در راستای اجرایی سازی عدالت اجتماعی، سهولت دسترسی جامعه هدف به خدمات سازمان و ارتقا آگاهی و دانش ساکنین در روستای پهنه کلا شهرستان ساری اجرا شد.
مدیرکل بهزیستی استان در این طرح از نزدیک مشکلات و نحوه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی را مورد بررسی قرار داد.
شایان ذکر است در حاشیه این برنامه با خانواده شهید والامقام سید علیرضا میرحمزه دیدار و ضمن تکریم مقام شامخ شهدا از صبر، بردباری و ولایت پذیری خانواده‌ ایشان قدردانی و تجلیل و بر تاسی از سیره و راه شهدا تاکید شد.
گفتنی است در پایان از منزل خانواده دو عضو دارای معلولیت سرکشی و ضمن گفتگو و دلجویی از این عزیزان، راهکارهای لازم برای رسیدگی به مسایل این خانواده مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

برگزاری اولین جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری سال ۱۴۰۳ در علی آباد کتول
 گرگان-نادر کرمی-اولین جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۳ به ریاست فرماندار و دبیری شهرداری علی آباد کتول برگزار شد .به گزارش روابط عمومی شهرداری علی آباد کتول ؛ اسفندیاری پور شهردار گزارشی از اقدامات شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری ارائه دادند.اسفندیاری پور افزود ؛ از ۹۲۰ هکتار محدوده قانونی شهر علی آباد کتول ۱۶۲ هکتار در محدوده بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی قرار دارد و شهرداری اقدامات متنوع عمرانی و خدماتی در این مناطق ارائه داده است . که مجموعا ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.در این جلسه طرح شهر مزرعه کتول نیز توسط مشاور ارائه گردید در پایان آقای احمدی فرماندار شهرستان  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری علی آباد کتول بر لزوم همکاری و تعامل بین دستگاههای شهرستان در جهت پیشبرد طرح بازآفرینی شهری تاکید کردند .

شهردار علی آباد کتول:
دستگاه های خدمات رسان تعهد بیشتری نسبت به حفاری های توسعه انشعابات شان داشته باشند
  ابوذر اسفندیاری پور شهردار در دیدار با سوخت سرایی مدیر آب و فاضلاب شهرستان ضمن تاکید بر تعامل شهرداری با دستگاه های خدمات رسان مانند آب و فاضلاب گفت:یکی از معضلات سطح شهر که از سویی شهرداری با آن درگیر است و از سوی دیگر باعث نارضایتی شهروندان می شود ،حفاری هاییست که به جهت اصلاح یا توسعه شبکه و انشعابات توسط دستگاه های خدمات رسان مثل آب و فاضلاب،گاز،مخابرات و ...انجام می شود و گاها عملیات اجرایی آن ماه ها طول می کشد و نسبت به اصلاح حفاری ها تعلل می شود،انتظار ما از دستگاه های خدمات رسان در قبال تعامل شهرداری این است نسبت به انجام تعهداتشان اهتمام جدی تری داشته باشند،که احیانا هم شهرداری دچار چالش نشود و هم شهروندان گله و شکایت نداشته باشند.داود سوخت سرایی مدیر آب و فاضلاب شهرستان در این جلسه که در دفتر شهردار انجام شد،ضمن تقدیر و تشکر از تعامل شهرداری ،گزارشی از وضعیت آب رسانی و توسعه شبکه آب شرف شهرستان داد و بر انجام تعهدات این اداره تاکید کرد.

افزایش سهم بازار FTTH
در مخابرات منطقه گلستان
 گرگان-نادر کرمی-مدیر مخابرات منطقه گلستان از افزایش سهم بازار FTTH خبر داد و بر تلاش بیشتر در این زمینه تاکید کرد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی که درجمع اعضای گروه بازاریابی و فروش سرویس FTTH سخن می گفت : با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی افزود: سهم بازار بدست آمده که حاصل تلاش همکاران گروه جهادی بازاریابی و فروش است مناسب بوده اما با توجه به تکالیف ابلاغی کافی نیست. وی تمرکز بیشتر بر فروش ، دایری و راه اندازی سرویس FTTH راخواستار شد و گفت : به عنوان برند شناخته شده و مورد اعتماد مخابرات ، بازار رقابت به نفع ماست و رغبت و تمایل مردم نسبت به خرید محصولات مخابرات هر روز  رو به افزایش است که باید از این فرصت بهره ببریم . مدیر مخابرات منطقه گلستان ایمن سازی و اجرای استاندارد کابلکشی ، تقویت پیمانکاران فعلی ، جذب پیمانکار مجرب جدید ، بهره مندی از ظرفیت های موجود ، افزایش همکاری بین بخشی ، استفاده بهینه از تجهیزات ، بازاریابی مناسب و شناسایی نقاط قابل توسعه را از نکات قابل توجه و موثر در انجام موفقیت آمیز این پروژه دانست.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه