روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۳ خرداد - شماره 4608

هوشیاری عوامل حراست سد راه سارقین؛

سارق مسلح در حین دستبرد به خط لوله شركت نفت و گاز مسجدسلیمان دستگیر شد


  با هوشیاری عوامل و گشت حراست و همکاری فرماندهی انتظامی، برنامه ریزی سارقین مسلح جهت دستبرد به خط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ناکام ماند .
چند شب پیش بود که در ساعات میانی و کور شب یک تیم پنج،شش نفره با 4 دستگاه خودرو و تجهیزات کامل در کوهستان به سراغ خط لوله انتقال سیال متعلق به شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان می روند تا با برش و سرقت این خط، در برنامه تولید این شرکت خلل ایجاد کنند غافل از اینکه چشمان همیشه بیدار حراست حتی در دل تاریکی شب مراقب آنهاست و عملیات آنها را رصد می کند.
با مشاهده این عملیات خرابکاری، موضوع به سلسله مراتب حراستی انتقال و با هماهنگی انجام شده،خودروی گشت پلیس نیز به گشت حراست ملحق می شود . سارقین که مسلح هم بودند شروع به درگیری مسلحانه نموده و به روی مأمورین آتش می گشایند اما چون عرصه را برخود تنگ می بینند فرار را برقرار ترجیح داده به گونه ایکه حتی 2 خودروی متعلق به آنها در محل جرم باقی می ماند.
 در این تعقیب و گریز یک نفر از سارقین که به سلاح کمری هم مسلح بود دستگیر و 2 دستگاه خودروی متعلق به آنها توقیف می شود.
همچنین تعدادی فشنگ جنگی و لوازم برشکاری خط لوله از سارقین ضبط و با صورت جلسه عوامل انتظامی، سارق دستگیر شده جهت سیر مراحل و تحقیقات به مرجع قضایی منطقه معرفی گردید.
لازم به ذکر است در نیمه دوم سال گذشته نیز عوامل هوشیار و همیشه بیدار حراست نفت و گاز مسجدسلیمان در چندین اقدام مشابه عملیات های خرابکارانه سارقین را عقیم و چندین سارق را در حین ارتکاب جرم دستگیر و بازداشت نموده اند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه