روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۳ خرداد - شماره 4608

سخنگوی دولت:

خواب انزوای ایران تعبیر نشد


  سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت شهید رئیسی آینده ایران را فدای امروز نکرد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی کلید حل مسائل را در دست مردم می‌دید و به مردم باور داشت و در نتیجه همین رویکرد و باور تولید گندم کشور سالانه به ۱۰ و نیم میلیون تن افزایش یافت. علی بهادری جهرمی در آیین گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه محقق اردبیلی محوری‌ترین شاخصه آیت‌الله رئیسی را مردم‌داری ایشان عنوان کرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی هیچ جایی نرفتند مگر برای خدمت به مردم و جلب رضای خدا.
رئیسی فقط برای خدمت به مردم تن به حضور در قوه مجریه داد
وی با بیان اینکه کسی که رییس قوه قضاییه کشور است، هم ثبات بیشتری دارد و هم شان لازم را داراست، خاطرنشان کرد: زمان آیت‌الله رئیسی مسیر کاهش تخلفات و پرونده‌ها خوب پیش می‌رفت و به عبارت دیگر این قوه اسب زین کرده بود اما شهید رئیسی فقط برای خدمت به مردم تن به حضور در قوه مجریه داد.
سخنگوی دولت ادامه داد: در دوره آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه به پرونده‌های بزرگ فساد رسیدگی شد و حکم هم صادر شد اما ایشان معتقد بود دل‌ها دست خداست و ما باید برای جلب رضای خدا کار و خدمت کنیم و برای خدمت به خلق خدا پا در مسیر اجرایی گذاشت.
رئیسی با باور و ایمان دولت خسته را به حرکت درآورد
بهادری جهرمی یادآورشد: ایمان و باور ایشان را ما نداشتیم، اما امروز اثر آن باور را دیدیم و باید بررسی کنیم که چگونه توانست آن دولت خسته را به حرکت درآورد؟ وی با یادآوری شرایط کشور و قوه مجریه قبل از دولت سیزدهم اظهار کرد: من سیاسی صحبت نمی‌کنم اما در آن مقطع کشور دچار تورم افسار گسیخته مصرف‌کننده ۶۰ درصدی شده بود و تورم در بخش تولید نیز ۱۰۳ درصد شده بود. رییس کل بانک مرکزی که مسئول کنترل تورم است، پیش‌بینی می‌کرد تورم سه رقمی شود اما الان تورم به ۳۰ درصد رسیده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه