روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ شنبه ۱۹ اسفند - شماره 4561

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خبر داد؛

کاشت ۹۸۰ اصله نهال در راهدارخانه‌ها به‌ مناسبت روز درختکاری

  آذربایجان شرقی - لیلا پاشائی  : معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از کاشت ۹۸۰ اصله درخت در ۷۰ راهدارخانه استان‌ خبر داد.
غلامرضا رسول زاده، با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری و گرامیداشت هفت راهدار جان باخته راه خدمت آذربایجان شرقی، در ۷۰ راهدارخانه استان درخت کاشته شد.
وی با اشاره به اینکه این درخت ها یادبود جان‌باخته های راه خدمت استان هستند، تصریح کرد: در هر کدام از راهدارخانه های استان ۱۴ اصله نهال کاشته شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی کاشت نهال های مثمر را اولویت راهداران دانست و گفت: با به ثمر نشستن این نهال ها، راهداران استان در گوشه گوشه آذربایجان‌ شرقی از ثمره و سایه این درخت ها بهره مند خواهند شد.
وی افزود: اگر هر کدام از ما یک درخت در محیط کار یا زندگی مان بکاریم، شادابی و طراوت و سرزندگی در محیط افزایش یافته و نتیجه مثبت آن به زندگی خودمان برمی گردد.
عملکرد خیرین راه و ترابری در آذربایجان شرقی
بهسازی، ساخت و اهدای زمین رایگان از محل خودیاری اهالی، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مشارکت خیرین استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان انجام شده است.
جلسه معاونت ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی با انجمن خیرین راه و ترابری با هدف تقدیر و تجلیل از خیرین استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل و مسؤلان ادارات کل حاضر به تشریح اقدامات انجام شده توسط خیرین در جهت احداث و بهسازی راه‌های فرعی و روستایی استان پرداختند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استان آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی بیان داشت: احداث و بهسازی راه‌های روستایی استان آذربایجان شرقی از محل خودیاری اهالی، بنیاد علوی، معدن مس سونگون، معدن طلای مزرعه شادی و معدن طلای اندرکار در مجموع به ارزش ۴۸ میلیارد تومان انجام گرفته است.
ارسلان شکری، هزینه کل اجرای پروژه‌های راه‌های روستایی و فرعی استان را ۲۵۷ میلیارد تومان اعلام کرد که ۴۸ میلیارد تومان آن توسط خیرین استان آذربایجان شرقی انجام شده است.
شکری، همچنین با اشاره به پروژه احداث پل سه دهانه ۸ متری رودخانه زیلبیر ابرنجان و پروژه تعریض و بهسازی باند شمالی اتوبان شهید کسایی تبریز که با مشارکت اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شهرداری کلان شهر تبریز و شرکت توزیع برق تبریز انجام شده است، بیان داشت: افزایش ایمنی، افزایش ظرفیت ترافیکی و کنترل ورودی ها و خروجی ها از اهداف اجرای این طرح بوده است.
لازم به ذکر است در این نشست با اهدای لوح تقدیر از خیّرین ادارات کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان های آذربایجان شرقی و زنجان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه