روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ بهمن - شماره 4546

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری :

۱۴هزاربیمارخاص در چهارمحال وبختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند


  مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران به مناسبت دهه فجر اظهارداشت:بااجرای پنج مرکز درمانی در شهرهای شهرکرد، سامان، بروجن، شلمزار واردل ۲۰ هزار مترمربع به مساحت مراکز درمانی استان اضافه شده است. 
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ هزار نفر در زُمره بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته‌اند.
مصطفی فلاحی یادآورشد: برای رفاه حال مردم در مناطقی که تامین اجتماعی مرکز درمانی و یا بیمارستان ندارد، ارائه خدمات برای افراد بالای ۶۰ سال در بخش بستری رایگان است.
 فلاحی بیان کرد: افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از کلیه خدمات مورد نیاز مانند بستری، درمان‌های سرپایی، ویزیت، تصویربرداری، دارو، خدمات پزشکی و آزمایشگاهی استفاده می‌کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: داروی مورد نیاز افراد دارای بیماری‌های مزمن مانند دیابت و فشارخون به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت همچنین این افراد در هر مراجعه داروی مصرفی دوماه خود را دریافت می‌کنند.
فلاحی افزود: عملیات نوسازی بخش NICU “مراقبت‌های ویژه کودکان» و لیبر «بخش بستری مادران باردار» تا پایان سال آغاز می‌‎شود.
وی ادامه داد: سالانه به سه میلیون نفر به صورت سرپایی و ۱۵ هزار نفر در بخش بستری خدمات ارائه میشود علاوه‌بر خدمات مستقیم، سالانه پنج میلیون مراجعه‌ به مراکز سرپایی و ۴۵ هزار مراجعه در بخش بستری به صورت غیرمستقیم ارائه خدمات انجام میگیرد.
وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام علی(ع) اضافه شده است که با تامین ارز تا پایان سال ۲ دستگاه MRI و سی‌.تی‌.اسکن به تجهیزات بیمارستان افزوده می‌شود. مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از جذب ۴۱ پزشک جدید در بیمارستان امام علی(ع) طی یک سال اخیر خبر داد و افزود: ۳۱ پزشک عمومی، ۶ پزشک متخصص، ۲ داروساز و یک دندانپزشک به کادر پزشکی این بیمارستان اضافه شده است.
وی در پایان از جذب ۱۸۰ نیروی انسانی در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر خبر داد واظهارداشت : در اسفند ماه نیز با برگزاری آزمون استخدامی، ۵۰ نیروی دیگر به کادر بیمارستان اضافه می‌شود

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه