روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ بهمن - شماره 4546

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

جایگاه بی بدیل سازمان امور مالیاتی در بین دستگاه‌های اجرایی


 آذربایجان شرقی – لیلا پاشائی : رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در جمع مدیران و کارکنان اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی به جایگاه تاثیرگذار سازمان در کشور اشاره کرد و گفت: جایگاه امروز سازمان امور مالیاتی با توجه به تامین بودجه کشور در بین دستگاه‌های اجرایی بسیار بی بدیل است.
  دکتر محمدهادی سبحانیان، با تأکید بر رویکرد مردم مداری و مودی محوری نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید، افزود: عملکرد مطلوب نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید، موجب گره گشایی از معضلات اقتصادی کشور می‌شود.
وی، خاطرنشان کرد: تعامل سازنده و مثبت با فعالین اقتصادی کشور، از برنامه‌های راهبردی سازمان است چرا که توقف در فعالیت‌های اقتصادی، سازمان مالیاتی را متضرر می‌کند. عیسی اورج زاده، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن خوشآمدگویی و ابراز خرسندی از حضور رئیس کل سازمان و هیأت همراه در کهن شهر تبریز، به احراز رتبه های برتر اداره کل در طول سال‌جاری اشاره کرد و گفت: اخذ رتبه های برتر در زمینه مبارزه با فرار مالیاتی، فناوری و هوشمندسازی نظام مالیاتی، اطلاع رسانی تبصره ماده 100 و اداره برتر حقوقی کشور، نشان از عزم و همت جهادی همکاران استان دارد.
اورج زاده، به روند اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در اداره کل اشاره کرد و افزود: در این راستا در جهت توجیه همه اصناف، کلاس‌های مختلف آموزشی منجمله قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار کرده‌ایم و نهایت تلاش خود را در تفهیم قوانین با تبلیغات و اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه ها، برگزاری نشست های تخصصی با اتحادیه ها و اصناف، حضور در میان مردم، مساجد و بازار، مراجعه به شرکت‌ها و محل فعالیت مودیان و دیدار چهره به چهره با مودیان به کار برده‌ایم تا مردم در آینده از عدم اطلاع از قوانین و مقررات متضرر نشوند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه