روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۳ بهمن - شماره 4545

با حضور مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی؛

جایگاه اختصاصی شماره ۲ ناحیه ویژه میانه راه اندازی شد


 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جایگاه اختصاصی شماره ۲ ناحیه میانه با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری میانه، رئیس ناحیه، مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی و مقامات شهرستان میانه راه اندازی گردید.
رئیس ناحیه ویژه میانه در مراسم راه اندازی جایگاه سوخت شماره دو میانه، با تأکید بر خدمتگزاری مطلوب به مردم شریف گفت: با پیگیری مسئولین ناحیه، این جایگاه پس از ۲ ماه عملیات تعمیرات اساسی، مجددا راه اندازی و در مدار سوخترسانی قرار گرفت.
هادی رنجبر با تشریح عملیات تعمیرات جایگاه توسط بخش خصوصی، افزود: تعمیرات این جایگاه با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان با تعویض لوله کشی و تلمبه ها، لایروبی مخازن، محوطه سازی و روشنایی و بهبود سطح ایمنی جایگاه انجام گرفته است.
قاسمی، معاون برنامه ریزی فرماندار میانه نیز با قدردانی از مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه میانه و مسئولین جایگاه در پیگیری و انجام این کار، بر لزوم بهسازی در برخی جایگاههای دیگر شهرستان برای رفاه مردم در سوختگیری تاکید کرد.
لازم به ذکر است در پایان مراسم از رئیس و کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه میانه جهت عملکرد مطلوب در زمان حمله سایبری به جایگاههای سوخت و نیز از تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم ناحیه برای رفع به موقع اختلال بوجود آمده و خدمت رسانی به مردم شریف، قدردانی شد.
برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای فرزندان کارکنان ناحیه ویژه مراغه
اردوی راهیان پیشرفت ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی (ناحیه ویژه مراغه) با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنایی با نحوه تأمین و توزیع سوخت در انبار نفت این ناحیه برگزار شد. رئیس ناحیه ویژه مراغه در اردوی راهیان پیشرفت این ناحیه که با حضور فرزندان کارکنان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: برپایی این اردوها به ویژه برای نسل جوان و دانش آموزان یکی از بارزترین مصادیق فعالیت های امیدآفرین است که در نگاه کارشناسانه می تواند هر سال تعداد زیادی از جامعه را با عملکرد این شرکت و چگونگی دستیابی به اقتدار ملی آشنا سازد. رسول رحمانپور افزود: این اردوها گامی موثر در راستای تحقق جهاد تبیین و نشان دادن توانمندی و اقتدار ملی و همچنین امیدآفرینی در میان آحاد مختلف جامعه و ترویج ضرورت گرایش نسل نوجوان به فرهنگ مصرف بهینه فرآورده های نفتی خواهد بود. رحمانپور یادآور شد: ضمن برگزاری مانور اطفاء حریق برای فرزندان کارکنان، بر رعایت الزامات ایمنی تأکید گردید و جهت آشنایی با نحوه تامین، ذخیره سازی و بارگیری فرآورده های نفتی به مبادی مختلف مصرف از واحدهای مختلف انبار اعم از مخازن، خطوط ریلی، سکوهای بارگیری، آزمایشگاه کنترل کیفیت، واحد ایمنی بازدید بعمل آمد. لازم به ذکر است، ناحیه ویژه مراغه یکی از نواحی دوازده گانه منطقه آذربایجان شرقی می باشد که مسئولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی جنوب استان شامل شهرهای عجب شیر، بناب، ملکان، مراغه و هشترود را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه