روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۳ بهمن - شماره 4545

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ۱۰ اسفند واریز می‌شود


  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز عیدی بازنشستگان تا دهم اسفندماه خبر داد. میرهاشم موسوی روز گذشته در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: عیدی بازنشستگان تا دهم اسفندماه امسال واریز می‌شود. هم‌اکنون بیش از  ۴میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند که از روز گذشته- ۲۱ بهمن- حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز خواهد شد. واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا تا ۳۰ بهمن ماه به اتمام خواهد رسید و پس از اتمام واریز حقوق بهمن ماه، «عیدی» بازنشستگان به حساب آنها واریز خواهد شد. امسال عیدی بازنشستگان به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش:
یک میلیون دانش‌آموز
به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند
  وزیر آموزش و پرورش گفت: یک میلیون دانش‌آموز به اردوهای “راهیان نور و ‌پیشرفت” اعزام می‌شوند.
رضامراد صحرایی، در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری از طریق بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کار بی‌سابقه برای اعزام یک میلیون دانش آموز در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه ریزی شده است.
وی افزود:دانش‌آموزان با حضور در مناطق عمیاتی هشت سال دفاع مقدس به صورت پیوسته واقعیت‌های دفاع مقدس را درک و با معنویت و پیشرفت کشور از نزدیک آشنا می‌شوند.
 صحرایی اظهار کرد: دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و میدانی ثمره ایستادگی رزمندگان را می‌بینند و در اردوهای راهیان پشرفت با میراث امام و خون شهدا که چگونه به عزت، استقلال و شکوفایی کشور منتهی شده آشنا می‌شوند.

پایش سلامت بیش از ۲۴ هزار نفر
در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از سوی هلال احمر
  رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات پایش سلامت به بیش از ۲۴ هزار نفر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور خبر داد و گفت که با تلاش امدادگران، بیش از ۱۰۰۰ نفر نیز خدمات درمانی را به شکل سرپایی دریافت کردند.
بابک محمودی در تشریح خدمات ارائه شده به راهپیمایان ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: از صبح امروز تا پایان مراسم در مجموع، ۲۵ هزار و ۲۹۲ نفر به مراکز و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کردند.  وی با اشاره به اینکه امدادگران این جمعیت تا پایان عملیات پوشش امدادی به یک هزار و ۲۴ نفر خدمات درمان سرپایی ارائه کردند، افزود: با تلاش تیم‌های عملیاتی، ۲۷ نفر از راهپیمایان که به خدمات درمان تکمیلی نیاز داشتند به مراکز درمانی اعزام شدند. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از ارائه خدمات پایش سلامت به ۲۴ هزار و ۲۴۱ نفر در مراسم امروز خبر داد. به گفته محمودی، یک هزار و ۵۴۳ تیم شامل هشت هزار و ۹۹۲ نیروی عملیاتی به همراه ۹۶۵ خودروی امدادی در مسیرهای منتهی به راهپیمایی حضور داشته و خدمات رسانی کردند. همچنین ۴۷۱ مرکز، پایگاه و منطقه عملیاتی هلال‌احمر برای ارائه خدمات امدادی به راهپیمایان فعال بود.

رئیس قرارگاه مسکن فراجا اعلام کرد؛
ساخت ۱۶۰هزار مسکن برای ماموران پلیس تا ۳سال آتی
  رئیس قرارگاه مسکن فراجا از برنامه‌ریزی برای ساخت ۱۶۰ هزار مسکن تا سه سال آینده خبر داد.
سردار هابیل درویشی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم امروز کم نظیر و مثال زدنی است و امیدواریم ما هم به عنوان خدمتگزاران مردم و به سبب مسئولیتی که بر عهده داریم بتوانیم دغدغه‌های آنها را مرتفع کنیم.
مشاور فرمانده کل انتظامی افزود: در مجموعه فراجا به عنوان رفع دغدغه بخش بزرگی از نیروهای خود که فرزندان این مردم هستند، کار بزرگی آغاز شده که تامین ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی و ۶۰ هزار مسکن ملکی است و این یک اقدام بی نظیر در تاریخ مجموعه فراجا محسوب می‌شود. وی افزود: امروز بخش بزرگی از دغدغه‌های کارکنان، تامین مسکن است که فرمانده کل انتظامی در ابتدای مسئولیت خود وعده رفع آن را با تامین ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی و ۶۰ هزار مسکن ملکی را طی مدت سه سال آینده دادند و امروز بخش عمده ای از منابع آن تامین و اراده برای تحقق آن در مدت تعیین شده وجود دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه