روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۸ بهمن - شماره 4544

با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان؛

بهره برداری از ۴ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بناب کلید می خورد

 آذربایجان شرقی – لیلا پاشائی: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بناب از افتتاح و بهره‌ برداری چهار پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.
علی سلیمانی فرد، با اعلام این خبر افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های آسفالتی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب در حوزه راه‌های روستایی و اصلی در مجموع به طول ۲۰ کیلومتر افتتاح شد.
وی اضافه کرد: برای این پروژه‌ها ۱۷۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی شده و ۲۳۰۰۰ تن آسفالت مصرف شده‌ است.
سلیمانی فرد ادامه‌ داد: برای پروژه‌های آسفالتی از محل منابع ملی و استانی در مجموع ۴۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب خاطرنشان کرد: پروژه‌های اجرا شده، افزایش ایمنی و کاهش استهلاک وسایل‌نقلیه و رضایت مندی کاربران جاده‌ای را فراهم کرده است.
افتتاح طرح بهسازی و آسفالت
 ۳ کیلومتر راه روستایی ورزقان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان از افتتاح طرح بهسازی و آسفالت راه روستای تازه کند بکرآباد - سه راهی تخمدل خبر داد.
رحمان پورابراهیم با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی تازه کند بکرآباد - سه راهی تخمدل به طول سه کیلومتر اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه توسعه شهرها و روستاها در گرو برخورداری از راه ساخته شده مناسب است، افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان برای اجرای این طرح هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ورزقان با بیان اینکه چندین طرح مهم راه سازی در این شهرستان در حال اجراست، گفت: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه