روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ سه شنبه ۱۷ بهمن - شماره 4543

معاون بهره‌برداری دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر اعلام کرد؛

نقش موثر برق تبریز در گذر از بحران آب شرب این کلانشهر

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشائی: معاون بهره‌برداری دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ماجرای گذر از بحران آب شرب تبریز نقش مؤثری را ایفا و علیرغم همه مشکلات زحمات بسیاری را متحمل شد و با مدیریت بحران از ایجاد مشکلات دیگر پیشگیری کرد.
آیین افتتاحیه نظارت عالیه فرایندهای بهره‌برداری و مهندسی توزیع با حضور ارزیابان شرکت توانیر و مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع نیروی برق تبریز در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد.
طی این مراسم فریدون خودنیا سرارزیاب و معاون بهره‌برداری دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر ضمن قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق تبریز در گذر موفق از پیک‌بار تابستان سال جاری و نقش برق تبریز در رفع بحران آب شرب تبریز، اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز کار بزرگی کرد و در ماجرای گذر از بحران آب شرب تبریز و تسریع در انجام اقدامات لازم برای حل این بحران نقش مؤثری را ایفا و علیرغم همه مشکلات زحمات بسیاری را متحمل شد و با مدیریت بحران از ایجاد مشکلات دیگر پیشگیری کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه‌ به کاهش میزان بارندگی‌ها احتمال این وجود دارد که پیک‌بار سال ۱۴۰۳ از اردیبهشت‌ماه آغاز شود، امیدواریم با عنایت پروردگار رحمت الهی تداوم داشته باشد و با افزایش بارندگی‌ها و کاهش دمای هوا، ذخیره آب لازم سدها برای تأمین برقآبی فراهم شود.
سرارزیاب تیم نظارت عالیه فرایندهای بهره‌برداری و مهندسی توزیع ادامه داد: در مباحث مهندسی از تجربیات دیگر استان‌ها بهره‌مند می‌شویم و هدف اصلی از نظارت عالیه تبادل تجربیات است.
وی اضافه کرد: بیان نظرات و تبادل دانش و تجربیات باعث می‌شود اقدامات ارزشمند دیده شده و در بخش‌های دیگر و استان‌های دیگر به کار گرفته شود.
خودنیا بیان کرد: در صورت انجام ارزیابی و نظارت قطعاً کارکنان و مدیران می‌دانند که همیشه تحت نظارت هستند و شرکت توانیر به‌عنوان شرکت هماهنگ‌کننده ارزیابی‌هایی را انجام می‌دهد.
معاون بهره‌برداری دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر اضافه کرد: فرایند نظارت عالیه به نفع خود کارکنان و شرکت می باشد که موجب بالارفتن بهره‌وری می‌شود و در نهایت به نفع شرکت توانیر است تا به اهدافی که تعیین کرده است، برسد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه