روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ دوشنبه ۱۶ بهمن - شماره 4542

امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک سپه در طرح یکپارچه عرضه خودرو


  بانک سپه امکان وکالتی نمودن حساب های مشتریان را در طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به صورت غیر حضوری فراهم کرد.
به گزارش کائنات و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در راستای اجرای اطلاعیه شماره ۲ وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر آغاز فروش خودروهای وارداتی و ثبت‌نام جدید جهت عرضه خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir، بانک سپه زمان وکالتی کردن حساب‌ها و شروع فرآیند ثبت‌نام را اعلام کرد.
مشتریان گرامی می‌توانند تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری با مراجعه به نشانی اینترنتی vbank.banksepah.ir نسبت به وکالتی نمودن حساب خود با رعایت حداقل مانده حساب به نام سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده (خودروهای وارداتی) با مبلغ مسدودی ۵ میلیارد ریال اقدام نمایند.
ضمناً مشتریان گرامی از روز دوشنبه ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام فرمایند.

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی و خرید خودروهای وارداتی
  امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام خودروهای وارداتی در بانک ایران زمین فراهم است. به گزارش کائنات، بر اساس گزارش سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی؛ متقاضیان می توانند تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه سال جاری یکی از حساب های خود را به عنوان حساب وکالتی معرفی کنند و مبلغ ۵ میلیارد ریال مسدود کنند.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به صورت آنلاین از طریق همراه بانک فراز ایران زمین، سایت بانک ایران زمین و یا با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور  اقدام کنند.

نرخ حق‌الوکاله بانک تجارت اعلام شد
  بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های سرمایه‌گذاری برای سال 1403 را 3 درصد اعلام کرد. به گزارش کائنات و به نقل از روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک تجارت برای سال 1403 معادل سه درصد تعیین و اعلام شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه