روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۲ شنبه ۱۴ بهمن - شماره 4540

دبیرکل جنبش النجباء عراق:

عملیات علیه اشغالگران ادامه می‌یابد


  دبیرکل جنبش النجباء عراق در سخنانی تاکید کرد که هرگونه حمله آمریکا به خاک عراق با پاسخ مناسب مقاومت این کشور همراه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری «المعلومه»، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبمقاومت اسلامی النجباء عراق در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: پیشتر تاکید کرده بودیم و دوباره تکرار می‌کنیم که تصمیم ما برای مقابله با آمریکایی‌ها تصمیمی عراقی است که تا زمان تحقق دو مسئله متوقف نخواهد شد؛ نخست توقف جنگ علیه غزه و دوم عقب‌نشینی اشغالگران آمریکایی از عراق.
وی افزود: اما در خصوص توقف موقت فعالیت همرزمان ما در کتائب دلاور حزب‌الله که برادران ما در خون، جهاد، سلاح و راه هستند، باید بگویم پس از گفت‌وگو با برادر و فرمانده مجاهد ابوحسین الحمیداوی (دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق) و مشخص شدن دلایل این تصمیم، حقیقت و حکمت آن برای ما روشن شد. ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم و فداکاری آنها را در این شرایط ارج می‌نهیم.
الکعبی ادامه داد: در آینده مشخص خواهد شد که ایشان، این تصمیم را با شجاعت و گذشت اتخاذ کرده است. وی افزود: انتظار بازگشت زودهنگام و مبارک گردان‌های پیروزی و لغو تعلیق فعالیت آنها پس از پایان دلایل و رفع معذوریت‌ها را می‌کشیم.
الکعبی د بخش دیگری از این بیانیه درباره تهدیدهای آمریکا نیز تاکید کرد: اما درباره ماشین جنگ روانی آمریکا که همچنان اقدام به تهدید و ارعاب می‌کند باید گفت که این اقدامات حتی ذره‌ای تن ما را به لرزه در نمی‌آورد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه