روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۹ آبان - شماره 4488

همزمان با روز کتاب و کتابخوانی انجام شد:

تقدیر از نویسندگان و فعالان عرصه كتابخوانی در نفت و گاز كارون

 همزمان با روز کتاب و کتابخوانی از نویسندگان ، برندگان مسابقه کتابخوانی و فعالان عرصه کتاب در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تقدیر شد.
به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی طی مراسمی همزمان با این مناسبت در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد، از کارکنان نویسنده و مترجم کتاب، برندگان مسابقه کتابخوانی، کارکنان کتابخانه و همچنین اعضای کتابخانه که بیشترین تعداد کتاب را در طول سال مطالعه نموده بودند، تقدیر بعمل آمد.
احمد سواعد سرپرست منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن تبریک این روز به علاقمندان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، با استناد به آیات قرآن در اهمیت کتاب و علم آموزی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن سوره ای را به نام قلم قرار داده و در آیات ابتدایی آن به قلم و آنچه می نویسد قسم یاد نموده و این نشانگر اهمیت دانش در دین اسلام است. در شرکت کارون نیز همکاران فرهیخته و علاقمند به حوزه کتاب و کتابخوانی متعددی وجود دارد که حضور این کارکنان باعت مزیت و ارزش افزوده در سازمان است و تلاش می کنیم ضمن شناسایی سایر پرسنل فعال در این حوزه، برنامه ریزی لازم جهت بهره مندی سازمان از دانش این همکاران صورت پذیرد.
علیرضا راثی رئیس دفتر مدیرعامل و دبیرخانه نیز با اشاره به این مطلب که سرانه مطالعه یکی از شاخص های اصلی و معیارهای پیشرفت جوامع بشمار می آید، گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی طی یک سال اخیر اقدامات ارزنده ای در شرکت نفت و گاز کارون صورت گرفته که به عنوان نمونه می توان به : نصب و بروز رسانی نرم افزار جامع کتابخانه و ثبت اطلاعات کتاب های موجود در آن، اتصال اینترنت به کتابخانه جهت رفاه مراجعین، تجهیز کتابخانه به چندین دستگاه رایانه، افزایش تعداد کتاب های کتابخانه مرکزی به حدود 10 هزار جلد با تنوع موضوعی بالا و با استفاده از نظر مراجعین، نصب کتابخانه های دیواری در واحدهای عملیاتی و بهینه سازی سیستم نور و تهویه کتابخانه مرکزی اشاره نمود.
بهروز تقی محب رئیس روابط عمومی نیز ضمن تبریک روز کتاب و کتابخوانی و لزوم ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در بین کارکنان و خانواده ها، به تشریح فرآیند حمایت سازمان از آثار مکتوب کارکنان با محوریت کمیته انتشارات روابط عمومی پرداخت.
در بخشی از این نشست صمیمی همکاران مولف و مترجم حاضر در جلسه به معرفی آثار و بیان دیدگاه های خود پرداختند و در پایان برنامه از کارکنان نویسنده و مترجم کتاب ، برندگان مسابقه کتابخوانی،کارکنان و اعضای فعال کتابخانه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به شرح زیر تقدیر گردید.
نویسندگان و مترجمین: غلامرضا فولادی، اقبال زمان پور، مجتبی امیری اصل، احسان نمازیان دوست، علی بهروز حبیبی، علی ساعدی، محمد داودی راد
برندگان مسابقه کتابخوانی: افسون قربانی بابا احمدی ، مریم جعفر زاده ، سروش مسعودنیا ، محمد فرهاد  
متصدیان کتابخانه: رقیه مرتضایی و سمیه طیبی
اعضای فعال کتابخانه : محمد دالايي ، محمد علي اسدي شيخ رباط، مسلم جلالي، عادل سراج،نسترن عبداله خاني ،خلف محسني ، يوسف نجفي

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه