روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ يکشنبه ۲۸ آبان - شماره 4487

هدایتکار بازرس ویژه رئیس کل بیمه مرکزی شد


 استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی طی حکمی، علی هدایتکار را به عنوان بازرس ویژه خود منصوب کرد. به گزارش کائنات و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،علی استاد هاشمی در این حکم ضمن آرزوی موفقیت برای هدایتکار، حفاظت و صیانت از حقوق ذینفعان، رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری، توسعه شفافیت در فرآیندهای جاری، تدوین برنامه بازرسی منظم و احصاء شاخصهای مناسب به منظور اطمینان از حسن جریان امور و اجرای قوانین، و کمک به ارتقای شاخصهای سلامت اداری را جز اصلی ترین انتظارات خود برشمرد.
رئیس کل بیمه مرکزی همچنین در این حکم بر تهیه و ارائه گزارش‌های متقن مطابق با مقررات و قوانین موضوعه، هماهنگی و همکاری با دستگاههای نظارتی خارج از سازمان و تلاش بیشتر جهت نیل به تعهدات و اهداف صنعت بیمه و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ایران تاکید نمود.
هدایتکار دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بیمه بوده و با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه فنی و تخصصی بیمه، ریاست ادارات رسیدگی به شکایات بیمه ای، بازرسی، نظارت بر بیمه های خودرو و نظارت بر بیمه های اموال بیمه مرکزی را بر عهده داشته است. عضویت در کانون عالی کارشناسان دادگستری، فعالیت در شبکه های مختلف سیما، اجرا و تولید برنامه های تلویزیونی از دیگر سوابق کاری علی هدیتکار به شمار می رود.

با حمایت هلدینگ فناوری‌اطلاعات بانک ایران زمین؛
دهمین همایش بانکداری‌الکترونیک
 و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود
  دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند»، با حمایت هلدینگ جامپ، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط عمومی جامپ؛ هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین به نمایندگی از این بانک، همراه با شرکت های تابعه خود در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت در دو بخش کارگاهی و نمایشگاهی، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را معرفی خواهد کرد.
هلدینگ جهان ارقام پارس، شرکت های سابین تجارت آریا، توسعه فناوری های روز (فراز)، مرکز نوآوری ایران زمین و آرمان وفاداری آریا (آوا)، تیم بانک ایران زمین در این همایش و نمایشگاه خواهند بود.
در حوزه ارائه محصول، کارگاهی توسط متخصصان این هلدینگ از شرکت آرمان وفاداری آریا برگزار خواهد شد. هلدینگ جامپ طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه جاری در غرفه A5 در سالن خورشید میزبان مخاطبان خواهد بود.
لازم به ذکر است هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) با در اختیار داشتن شرکتهای توسعه فناوری های روز ایران زمین در بخش پلتفرم ها، شرکت سابین تجارت آریا در حوزه پرداخت دیجیتال، مرکز نوآوری ایران زمین در بخش نوآوری و زیرساخت های فنی بانکداری دیجیتال، شرکت آرمان وفاداری آریا در حوزه نئوبانک ها و باشگاه مشتریان به عنوان پیشانی بانکداری دیجیتال و شرکت پدیسار انفورماتیک در بخش پشتیبانی سخت افزاری و مجری مرکز تماس بانک ایران زمین، فعالیتهای گسترده ای را جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک ایران زمین برعهده دارد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک آینده
و دانشگاه علامه طباطبایی
 تفاهم‌نامه همکاری میان بانک آینده و دانشگاه علامه طباطبایی امضا شد. به گزارش کائنات و به نقل از روابط عمومی بانک آینده، تفاهم‌نامه همکاری میان بانک آینده و دانشگاه علامه طباطبایی به منظور تعمیق و گسترش روابط به امضا رسید.
در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری همه جانبه، عملکرد و اقدامات درخشان و ارزنده بانک آینده تشریح و نقش اثرگذار این بانک در نظام بانکداری و اقتصاد و رشد تولید ملی که نمونه روشنی از موفقیت با تکیه بر تلاش و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در کشور است، بیان شد. در این نشست که با حضور نادر خواجه حقوردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده، عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی و جمعی از مدیران دو مجموعه برگزار شد، شیوه‌های همکاری بررسی و آمادگی برای همکاری مداوم و مستمر با تأکید بر نگرش مثبت ایجاد شده میان مدیران دو مجموعه مطرح شد.
گفتنی است، ارائه انواع خدمات اعتباری در قالب اعطای انواع تسهیلات، صدور انواع ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی داخلی، خدمات ارزی، بانکداری الکترونیکی، صدور انواع کارت، امکان ارائه سرویس‌هایی در قالب خدمات بانکداری باز مبتنی بر Open API بانک آینده، درگاه پرداخت هوشمند، نصب دستگاه‌های خودپرداز (ATM)، (VTM) و پایانه‌های فروش (POS) و نیز خدمات ویژه استادان، کارکنان شاغل و بازنشسته و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه