روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۴ آبان - شماره 4485

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز:

تغييرات مثبت در ساختار چابك سازی سازمان را بدنبال دارد


  آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: مدير منطقه ۸ عمليات انتقال گاز، تغييرات مثبت در ساختار را عامل اصلی چابك سازی سازمان عنوان کرد.
فيروز خدائی، در جلسه بررسی ساختار سازمان واحد تعميرات اساسی و اضطراری مناطق عمليات انتقال گاز، با اعلام اين مطلب اظهار کرد: مهندسی ساختار شركت ملی گاز با همه توان مديريتی و كارشناسی خود در تلاش است با همفكری و تعامل ساير كاركنان به سمت و سوی چابك سازی و بروزرسانی ساختار سازمان حركت كند.
خدائی با اشاره به مشكلات ساختاری اين منطقه عملياتی افزود: اهميت و حساسيت كار عملياتی ايجاب می نمايد نيروی انسانی نسبت به شرح وظايف تعريف و مشكلات ساختاری منطقه بخصوص تاسيساتی كه در نقاط محروم واقع شده است برطرف شده و انگيزه فعاليت در محل های دور افتاده بيشتر شود.
 وی پايين بودن پايه سمت های سازمانی را از عمده ترين مشكلات ساختاری منطقه اعلام كرد و تاكيد نمود: عدم تناسب وظايف محوله با ساختار سازمانی، ضمن ايجاد ركود در انجام وظايف، می تواند مشكلات عديده ای را در روند فعاليتها بوجود آورد.
همچنين در اين جلسه، زينب سليمانی، رئيس بررسی سازمان و روش های مهندسی ساختار شركت ملی گاز ايران، با بيان اينكه در ساختار جديد الگوهای چابك سازی و افزايش ضريب بهره وری مورد توجه قرار گرفته، گفت: استارت اين بازنگری و ارتقای ساختار از مناطق عملياتی شروع شده تا با اين اصلاح تا حدودی از فشارهای كاری همكاران مناطق عملياتی كاسته و اميد به ادامه فعاليت در اين نيروها تقويت گردد.
وی بحث خبرگی را از معيارهای اصلی در ساختار دانست و اظهار داشت: كارگروه ساختار مهندسی شركت، مكلف شدند با حضور در جلسه بررسی ساختار سازمان واحد تعميرات اساسی و اضطراری مناطق عمليات انتقال گاز كه به ميزبانی منطقه ۸ عمليات در تبريز برگزار شد، در جريان فعاليتها قرار گرفته تا با همفكری و همدلی همكاران مناطق عملياتی به اين ماموريت عظيم تسريع بخشند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه