روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۲ آبان - شماره 4483

حمایت قاطع كاركنان شركت نفت و گازآغاجاری از وزیر نفت در كنار مطالبات قانونی


 تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری در قالب تجمعی آرام در محوطه اداری شرکت  ضمن حمایت همه جانبه و قاطع خود از مهندس اوجی وزیر نفت خواستار محقق شدن مطالبات قانونی خود شدند.
در این تجمع تعدادی از نمایندگان کارکنان مواردی همچون:اجرای کامل ماده ۱۰ که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده ,تجدید نظر در اعمال سقف حقوق کارکنان در مناطق عملیاتی جنوب و  مشکلاتی که در نتیجه آن به لحاظ انگیزه در این قبیل کارکنان ایجاد می نماید , برداشتن سقف پاداش بازنشستگی و  مصوبه عدم محاسبه بیش از  30 سال سابقه در پرداخت پاداش سنوات بازنشستگی را مورد تاکید قراردادند.
کارکنان حاضر در این تجمع با سر دادن شعار:(وزیر با شرافت حمایت حمایت) ضمن حمایت قاطع  از اقدامات  وزیر نفت در دولت انقلابی سیزدهم  خواستار تلاش بیشتر ایشان و مجموعه مدیران وزارت نفت    جهت محقق شدن مطالبات قانونی خود شدند.
تجمع کنندگان با تاکید بر اینکه این قبیل اجتماعات به هیچ وجه نافی حمایت قاطع ایشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی باشد،بیان داشتند این مطالبات، مطالبات صنفی است و به هیچ عنوان نباید  مورد سوء استفاده دشمنان و رسانه‌های معاند و بیگانه قرار گیرد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه