روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۱ شهريور - شماره 4443

دبیرکل جدید سندیکای بیمه گران انتخاب شد

کائنات| دبیرکل جدید سندیکای بیمه گران انتخاب شد. به گزارش کائنات، محسن پورکیانی با ۲۶ رای از ۴۱ رای به عنوان دبیرکل جدید سندیکای بیمه گران انتخاب و جایگزین کریمی شد.

۲۰۳۲ هزار میلیارد تومان به منابع
 در دسترس بانک ها افزوده شد
کائنات| در هفته گذشته بانک مرکزی از طریق برگزاری جلسات عملیات بازار باز، حدود 2.32 همت به منابع در دسترس بانک ها افزوده است.
به گزارش کائنات، ارزش سفارشات ارسال شده از سمت بانک ها با 4.29 همت افزایش نسبت به هفته گذشته، به 120.31 همت رسیده است. به همه ی این تقاضا در توافق بازخرید با حداقل نرخ 23 درصد پاسخ داده شده است.
نرخ بهره بین بانکی در این هفته طبق پیش بینی عمل کرده با 2 صدم درصد کاهش به 23.55 درصد رسیده است.  نرخ بازده تا سررسید اوراق هم در بازار بدهی همچنان در محدوده بی تفاوتی با سایر نرخ ها قرار دارد. دولت در هفته گذشته توانسته حدود 2.02 همت در حراج های هفتگی تامین مالی انجام دهد.

همراه‌بانک صادرات ایران با قابلیت‌های جدید منتشر شد
کائنات| نسخه اصلاح شده ۲٫۸ همراه بانک صادرات ایران با قابلیت‌های بازنشانی خودکار رمز پیامکی و صدور و واگذاری چکنو (چک امن دیجیتال) و با امکانات متنوع بانکی منتشر شد.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این نسخه که ویژه دارندگان گوشی‌های اندرویدی است، مشکلات گزارش شده مربوط به برخی گوشی‌ها و دارندگان سیم‌کارت‌های رایتل رفع شده است.
مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی بانک به نشانی www.bsi.ir این اپلیکیشن را به‌صورت رایگان دریافت کنند.
همراه بانک صادرات ایران با داشتن قابلیت‌های فراوان در بخش‌هایی از جمله انتقال وجه درون‌بانکی، انتقال بین بانکی از طریق سامانه‌‌های پایا، ساتنا و پل، مشاهده‌ مانده و صورتحساب، خدمات مربوط به چک و کارت‌های بانکی، کارت به کارت شتابی و غیرشتابی، خدمات پرداخت اقساط و قبوض به صورت پرداخت اقساط تسهیلات بین و درون بانکی، امکان پرداخت قبوض از راه‌های مختلف و همچنین گزارش تراکنش‌ها و اطلاع از موجودی حساب‌ها و انواع کارت‌های بانک صادرات ایران، گزارش تراکنش‌های مربوط به تسهیلات و حساب‌های ارزی را برای مشتریان بانک فراهم کرده است. همچنین این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدمات چک‌های صیادی و تعیین تاریخ سررسیدها و استعلام وضعیت چک‌های صادره، تمامی خدمات مربوط به چکنو به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی کشور در بانک صادرات ایران را نیز در بستری امن، پرسرعت و با دقت ارائه می‌کند. برقراری امکان ارتباط از طریق اینترنت، دسترسی به لیست شعب، اعلام نرخ ارز، اعلام شماره‌ شبا مربوط به حساب‌های سپهری و سایر خدمات بانکی در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران از طریق سایت رسمی بانک به نشانی www.bsi.ir قابل نصب و استفاده است. برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، نرم‌افزار همراه‌بانک صادرات ایران را تنها از وب‌سایت اصلی بانک دریافت کنید.

مدیر کل بیمه های اموال بیمه ایران اعلام کرد؛
پرداخت 20 میلیارد تومان بصورت علی الحساب بیمه ایران به بیمه گزار بابت خسارت بیمه نامه مهندسی
کائنات| محمد حسین ملکی مدیر کل بیمه های اموال بیمه ایران اعلام کرد، بیمه ایران 200 میلیارد ریال به صورت علی الحساب به شرکت آب نیرو بابت خسارت بیمه نامه تمام خطر اموال و شکست ماشین آلات به بیمه گزار پرداخت کرد.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، ملکی در آیین پرداخت خسارت که با حضور امیر کیانی مدیر شعبه شمیران بیمه ایران، محمدرضا ایستان مدیر پروژه طرح رودبار به عنوان نماینده بیمه گزار و جمعی از کارشناسان در محل شعبه شمران برگزار شد، با اعلام این خبر گفت، بیمه ایران در راستای تاکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و برای حمایت از رشد تولید و تداوم فعالیت واحد های تولیدی، پس از اعلام خسارت از سوی بیمه گذار، در سریع ترین زمان ممکن، مبلغ 20 میلیارد تومان به عنوان علی الحساب را  طی یک فقره چک به نماینده بیمه گزار تقدیم کرد.  وی افزود، شرکت سهامی بیمه ایران، پس از وقوع حادثه و اعلام خسارت از سوی بیمه گزار در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به اعزام کارشناسان جهت برآورد و ارزیابی خسارت اقدام نمود و با پرداخت علی الحساب زمینه لازم برای آرامش خاطر و ادامه فعالیت و توسعه کسب و کار بیمه گزار را فراهم کرد و پس از تکمیل مدارک و مستندات، الباقی مبلغ خسارت را نیز  پرداخت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه