روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۷ خرداد - شماره 4373

دریافت ارز حج تمتع از طریق اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران

 زائران خانه خدا می توانند ارز همراه خود برای حج امسال را از طریق اپلیکیشن بله دریافت کنند. به گزارش کائنات، کاربران سیستم عامل اندروید برای خرید ارز مسافرتی و ارز حج تمتع از طریق اپلیکیشن بله می توانند به بخش «بانک من» رفته و عملیات خرید خود را تکمیل کنند.
برای این کار باید مشخصات فردی (مشخصات ثبت شده در گذرنامه)، تاریخ و شعبه مدنظر برای تحویل ارز خود را ثبت و سپس مشخصات ارز مورد نیاز (نوع و تعداد ارز) تعیین کند تا مبلغ نهایی به نمایش درآید، سپس با پرداخت نهایی، رسید پرداخت صادر  خواهد شد و در نهایت متقاضی می تواند در زمان مشخص برای تحویل ارز به شعبه ارزی تعیین شده مراجعه کند.
گفتنی است با اپلیکیشن بله، زمان فروش ارز حج تمتع ۲۴ساعته‌ بوده و حداکثر تا ۵ روز پیش از اعزام به حج، می توان خرید ارز را انجام داد.
خرید ارز حج تمتع محدودیت سنی ندارد اما پیش از آن زائر باید در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشد.سقف فروش ارز به زائران حج تمتع 500 دلار بوده و نرخ آن معادل نرخ اعلامی از سوی بانک مرکزی  است.
خرید ارز در بله، به زودی در نسخه وب نیز فعال خواهد شد. همچنین علاوه بر این طریق متقاضیان دریافت ارز حج تمتع، می توانند به شعب ارزی بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران
 هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط عمومی بانک  گردشگری، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه مهارت‌های ارتباطی، آینده نگری برای پیاده سازی در crm ، آموزش‌ها و چشم‌انداز و اهداف و همچنین فعالیت‌های بهبود برنامه‌ریزی در حوزه رضایت مشتری، لوح تقدیر و تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مهران مظفری مهر مدیرعامل هلدینگ TIT اعطا شد.
در بخشی از لوح تقدیر اعطایی آمده است: اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر شما در بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و اعتلای میهن، برماست تا با تقدیری درخور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت همراهی نمائیم.
هفتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، با حضور مقام‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی در تهران برگزار شد.
اهداف و محورهای هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شامل تشریح مدل‌های موثر مدیریت ارتباط با مشتری،  شناخت بازار هدف و شناسایی انتظارات مشتریان، نقش سیاست های پولی و مالی در مهار تورم و رشد تولید، ارائه و بررسی راهکارها و الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی و بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان بود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه