روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۷ خرداد - شماره 4373

حضور نمایندگان بانک ایران زمین در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

بیمه حوادث پرتقاضاترین بیمه اعلام شد
 رییس کل بیمه مرکزی توضیحاتی را درمورد تعداد افرادی که تحت پوشش بیمه‌های مختلف قرار دارند، ارائه کرد که بر این اساس، بیمه حوادث، زندگی و شخص ثالث به ترتیب بیشترین تقاضا را در بین بیمه ها دارد.
مجید بهزادپور در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری رکن اصلی رشد و توسعه است، گفت: سه بازار بورس، بانک و بیمه باید کارامد و شفاف باشند، همچنین رگولاتورهای این سه حوزه باید به کارامدی کمک کنند و این سه بازار باید با یکدیگر هماهنگ باشند.
وی با بیان اینکه در بازار بیمه در سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد فروش صورت گرفت، عنوان کرد: ۷۳ درصد بازار متعلق به بخش غیر دولتی است. در سال قبل خسارت پرداختی حدود ۵۵ درصد رشد داشت. همچنین سال قبل حدود ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه بیمه شخص ثالث شدند که بالغ بر ۲۰ همت ارزش پوشش ریسک آن بود. همچنین ۴۸۰۰ وسیله نقلیه با ریسک ۱.۵ همت تحت پوشش بیمه بدنه قرار گرفتند. تعداد افراد تحت پوشش درمان ۱۷ درصد رشد داشته و به ۲۰ میلیون نفر رسیده است. رییس کل بیمه مرکزی ادامه داد: بیمه زندگی با هفت درصد رشد به ۳۰ میلیون نفر و بیمه حوادث با پنج درصد رشد به ۳۶ میلیون نفر رسیده است. بیمه صندوق حوادث طبیعی ساختمان ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را تحت پوشش قرار داد. همچنین افزایش سرانه تعداد بیمه‌نامه در کشور ۱۰ درصد رشد داشته است. بهزادپور با اشاره به مجوز انتشار اوراق بهادار بیمه در سال قبل گفت: بیمه زندگی پس انداز خرد مردم را جمع کرده و به تولید کمک می‌کند.

 هم زمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، دو نماینده بانک ایران زمین در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، شرکت توسعه فناوری های روز بانک ایران زمین (فراز) و مرکز نوآوری ایران زمین دو نماینده بانک در این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هستند.
خدمات پلتفرم بوم فراز ارائه دهنده سرویس های بانکی تخصصی صنعت بورس، بانک و بیمه جهت استفاده در نرم افزارهای تخصصی، سرویس های انجام عملیات بانکی آنلاین بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک و بیمه وجوه الکترونیکی (پاوان) بیمه سرقت از حساب های بانکی، از جمله سرویس هایی هستند که در این نمایشگاه رونمایی و معرفی خواهند شد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) تا روز جمعه ۱۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود.
علاقه مندان می توانند جهت بازدید به سالن ۴۰ غرفه ۳ مراجعه کنند.

بانک تجارت در فینکس پذیرای بازدیدکنندگان است
 گروه مالی بانک تجارت با حضور شرکت‌های زیرمجموعه و بخش‌های مالی و کسب‌وکاری در سالن 40 غرفه 12 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه آخرین خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.
به گزارش کائنات و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به‌‌عنوان بزرگترین رویداد ایران در صنایع مالی و سرمایه‌گذاری امسال نیز با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود و بانک تجارت نیز به‌عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های بورسی کشور همچون دوره‌های گذشته به معرفی آخرین دستاوردهای مالی و خدماتی خود می‌پردازد.
بانک تجارت از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه از ساعت 7:30 تا 15 در سالن 40 ، غرفه 12 محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آماده برگزاری مذاکرات B2B فعالان این صنایع استراتژیک کشور است. گروه مالی بانک تجارت شامل شرکت‌های بیمه تجارت نو، صرافی تجارت، کارگزاری تجارت و سرمایه گذاری کاردان و همچنین واحدهای کسب و کاری این بانک با حضور مدیران ارشد و کارشناسان خبره‌ی خود پذیرای مدیران، کارشناسان و بازدیدکنندگان از صنایع و اصناف مختلف اقتصادی کشور خواهند بود.
با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، این رویداد به‌عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی همراه بوده است.

کسب رتبه برتر بانک سپه
در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱
 بانک سپه بر اساس گزارش سالانه اقتصادی شبکه شاپرک موفق به کسب بالاترین اختلاف مثبت سهم تعدادی بین سالهای 1400 و 1401 و رتبه دوم در بین ۳۲ بانک و موسسه مالی اعتباری پذیرنده تراکنش های شبکه پرداخت در تعداد تراکنش‌ها شد.
به گزارش کائنات، این بانک با کسب اختلاف مثبت 4.61 درصدی بالاترین اختلاف مثبت سهم تعدادی بین سالهای 1400 و 1401 و بیشترین اختلاف تعدادی مثبت برای ابزار کارتخوان فروشگاهی را بدست آورد.
بانک سپه همچنین با کسب سهم ۱۴.۷۳ درصدی از بازار بانک های پذیرنده برحسب تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱‌، در جایگاه دوم و در زمره سه بانک برتر کشور قرار گرفت.
بر اساس گزارش سالانه شاپرک مربوط به عملکرد شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۴ میلیارد تراکنش با ارزش نزدیک به ۹ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان در شبکه الکترونیکی پرداخت انجام شده و از میان ابزارهایی که شبکه پرداخت از آن پشتیبانی می کند، کارت خوان های فروشگاهی محبوب ترین ابزار با بیش از ۹۱ درصد از تراکنش ها هستند و ابزارهای پذیرش اینترنتی و موبایلی در رتبه های بعدی قرار دارند.

امضای تفاهم نامه بانک رسالت
 و معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی
 دبیرخانه نهاد مردمی رسالت و صندوق رفاه معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برای ایران همکاری های مشترک و بهره مندی اعضای این صندوق از سامانه های سازمان های رهیاری تفاهم نامه امضا کردند.
به گزارش کائنات، در دیداری که با حضور سید ابوالفضل موسوی رهیار سلامت و حامد تیموری مدیر دفتر همکاری های مشترک سازمان رهیاری بانک قرض الحسنه رسالت با عبدالوهاب برادران معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، راهکارهای بهره مندی دانشجویان از سامانه های سازمان های رهیاری مورد بررسی قرار گرفت.
تیموری به نقش سازمان های رهیاری در نهاد مردمی رسالت اشاره کرد و در خصوص خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت وتسهیل ضمانت ها با بکارگیری سامانه اعتبارسنجی مرات مطالبی بیان کرد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز گفت: در ادامه توسعه این تفاهم نامه، اعطای وام قرض الحسنه به اعضای هیات علمی و حتی همکاری در زمینه کمک به بیماران برای تامین برخی اقلام جراحی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مزایده عمومی املاک بانک سامان
 بانک سامان املاک مازاد خود را از طریق مزایده عمومی و با شرایط ویژه به فروش می‌رساند. به گزارش کائنات و به نقل از سامان رسانه، بانک سامان قصد دارد تا املاک مازاد خود را از طریق مزایده عمومی و با شرایط ویژه به فروش برساند.
متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند برای دریافت مدارک و اوراق شرکت در این مزایده تا پایان وقت اداری روز 21 خرداد ماه 1402 به آدرس تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل همت، روبروی پارک شریعتی، برج سامان، طبقه پنجم (ضلع شرقی) مراجعه و یا با شماره 22310000 داخلی 5617 تماس بگیرند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص املاک و دریافت فرم شرایط مزایده می‌توانند آگهی مزایده املاک بانک سامان را از لینک پیوست دریافت کنند.

قدردانی دادستان عمومی و انقلاب
مرکز استان خراسان جنوبی از بانک رفاه کارگران
 اقدامات اثربخش مدیران عالی و کارکنان بانک رفاه کارگران در آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان خراسان جنوبی، مورد قدردانی مقام عالی قضایی و رئیس انجمن حمایت زندانیان مرکز این استان قرار گرفت.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، حجت‌الاسلام علی نسایی‌زهان دادستان عمومی و انقلاب و سید هاشم اسماعیل‌زاده مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز استان خراسان جنوبی در لوح‌های سپاس جداگانه‌ای خطاب به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و کارکنان این بانک، از اقدامات صورت گرفته به منظور آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد این استان قدردانی کردند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه