روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ دوشنبه ۸ خرداد - شماره 4369

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد

 به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و هفته ملی جمعیت همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد.
این همایش به ابتکار امور ورزش، روابط عمومی و مشاور مدیر عامل در امور بانوان و خانواده شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با هدف گرایش بیش از پیش به ورزش های همگانی با حضور مهندس رضایی مدیر عامل و جمعی از خانواده همکاران ستاد کرمانشاه در پارک شرقی کرمانشاه برگزار و علاوه بر کوهنوردی و پیاده روی، برنامه های متنوع فرهنگی نیز اجرا شد.
ماشااله حسینی رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در همین رابطه اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی که بمنظور ترویج فرهنگ ورزش و تحرک بدنی انجام می شود به صورت دوره ای در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه(نفت شهر/ تنگ بیجار، چشمه خوش/ دهلران/سرکان و منطقه عملیاتی ایلام) برگزار می شود.
 لیلا گمار مشاور امور بانوان و خانواده شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این برنامه ها گفت: افزایش نشاط عمومی و دیدار خانوادگی خانواده صنعت نفت وگرایش بیش از پیش به ورزش های همگانی و سلامتی از اهداف برگزاری این همایش می باشد و انشالله با تداوم حمایت مدیریت شرکت به صورت دوره ای این برنامه ها با حضور خانواده همکاران برگزار گردد.
وی با بیان اینکه تشویق و تقویت ورزش همگانی با توجه به نقش تعلیمی و تربیتی آن موجب شکوفایی استعدادهای انسانی در ابعاد وجودی می شود، گفت: ترویج فرهنگ ورزش همگانی به ایجاد کشوری با نشاط، همراه با افزایش امید و انگیزه برای دستیابی به توسعه پایدار منجر می شود و این مهم با توجه به ماهیت اقماری کار در شرکت نفت از اهمیت دوچندان برخوردار است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه