روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۲ دوشنبه ۸ خرداد - شماره 4369

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

دولت سریعا لایحه عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کند

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا هنوز دولت و قوه قضاییه به جمع‌بندی درباره لایحه عفاف و حجاب نرسیده‌اند، لذا لازم است دولت این موضوع را سریعا تعیین تکلیف کند.
احمد راستینه با اشاره به سخنان امروز رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر این‌که دولت به دنبال اصلاح لایحه عفاف و حجاب است، تصریح کرد: یک بحث درباره لایحه عفاف و حجاب مطرح است که گویا هنوز مشخص نیست لایحه‌ای که دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه داده لایحه مدنظر قوه قضاییه است یا لایحه‌ای بوده که با تغییرات در دولت انجام شده و به مجلس ارسال شده است؟
وی ادامه داد: امکان دارد که هنوز دولت و قوه قضاییه به جمع‌بندی درباره لایحه عفاف و حجاب نرسیده باشند لذا باید دولت سریعا لایحه را تعیین تکلیف کند تا این هفته در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده و به کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی ارجاع شود.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران:
۱۱ هزار ساختمان بلندمرتبه
در تهران وجود دارد
 رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران اعلام کرد که بر اساس برآوردها ۱۱ هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران وجود دارد که باید از نظر ایمنی، آتش نشانی و کالبدی مورد پایش قرار گیرند.
مهدی بابایی پس از جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره سرانجام ایمن سازی ساختمان های بلندمرتبه در شهر تهران گفت: برای شهرداری تهران لایحه الزام آوری درباره پایش وضعیت ایمنی ساختمان‌های بلندمرتبه وجود ندارد؛ اما در برنامه چهارم توسعه به این مهم توجه شده است. وی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری با توجه به دغدغه‌ای که درباره ساختمان‌های بلندمرتبه وجود دارد شهرداری نسبت به پایش ساختمان های بلندمرتبه اقدام کرده است، تصریح کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده ۱۱ هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران وجود دارد که مسئله پایش آنها از نظر ایمنی، آتش نشانی و کالبدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه