روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ سه شنبه ۲ خرداد - شماره 4365

سرپرست مدیریت بیمه‎‌‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه ملت معرفی شد

 مدیر‎عامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت گفت: امیدواریم با انتصاب سرپرست جدید با برنامه‌ریزی و تمرکز بر فعالیت‌ها، شاهد رشد مناسبی در تحقق بودجه این حوزه باشیم.
به گزارش روزنامه کائنات و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه احسان اردشیریان به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره و همچنین جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.
علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به اهمیت حوزه بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت با وجود داشتن پتانسیل بالا به منظور جذب پرتفوی بیشتر، اظهار کرد: در سال‎های گذشته تمام امور این حوزه با همدلی سایر همکاران به پیش می‎رفت اما نیاز به یک مدیر مستقیم در این حوزه محسوس بود که امیدواریم تا با اضافه شدن مدیر جدید این بخش به مجموعه، فعالیت‎های این حوزه در مسیری شفاف و باقدرت انجام شود.
وی با بیان اینکه مصممیم در سال جاری شاهد رشد پرتفوی بخش بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه ملت باشیم، اظهار کرد: بر اساس توانمندی و همچنین میزان سرمایه، می‎توان گفت چشم‎انداز خوبی را برای این بخش در نظر داریم.
وی اظهار کرد: رشته بیمه کشتی شرکت نیز به دلیل همکاری مداوم با شرکت‌های بزرگ کشور در این حوزه همواره فعال بوده و امیدواریم تا در سال جاری با همدلی و همراهی اعضای هیئت مدیره، بتوانیم سهم مناسبی از این بخش جذب کنیم که در این خصوص جلسات متعددی برگزار شد و در تلاشیم تا شاهد تحقق این امر باشیم.
داود قاسم‎پور دیزجی، رئیس هیئت مدیره بیمه ملت ابراز کرد: بیمه ملت در سال‎های ابتدایی فعالیت خود بیشتر با ارائه خدمات در حوزه بیمه کشتی شناخته می‎شد، بر این ‌اساس می‎توان گفت فعالیت این حوزه در شرکت بسیار موفق بود اما در سال‎های گذشته بخشی از پرتفوی این بخش را از دست دادیم.
وی تصریح کرد: در رشته بیمه هواپیما نیز در سال‎های گذشته مشکلاتی وجود داشت که البته باید گفت با سیاست‎های مجموعه همگام نبود اما در مقوله بیمه کشتی نباید این‎گونه جلو برویم و امیدواریم با تلاش همکارانمان بتوانیم به وضعیت مناسبی در این بخش دست یابیم.
در انتهای این مراسم حکم انتصاب احسان اردشیریان به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‎های باربری، کشتی و هواپیما به وی اهدا شد.
اردشیریان سابقه مدیریت بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه میهن را در کارنامه خود دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه