روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۲ سه شنبه ۲ خرداد - شماره 4365

وزیر ارشاد: نیاز به آمایش جدید در کشور داریم

فرهنگ «اشتغال یعنی پشت میز نشستن» باید تغییر کند

 - مراسم افتتاح نمایشگاه کار و تالار علامه امینی دانشگاه تهران صبح دیروز با حضور «محمد علی زلفی گل» وزیر علوم تحقیقات و فناوری و «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی دانشگاه تهران افتتاح شد.
محمدمهدی اسماعیلی در مراسم افتتاحیه «نمایشگاه کار» در دانشگاه تهران: حوزه فرهنگ مسئولیت مهمی در مساله کار و تغییر فرهنگ موجود در حوزه کارآفرینی دارد. ما در تعیین شاخص‌های ارتقای فرهنگی سال ۱۴۰۲، اولین اهتمام بخش فرهنگی را به موضوع فرهنگ تولید و کار اختصاص دادیم. حوزه فرهنگی در عرض سایر حوزه‌ها نیست. دانشگاه باید پیشگام تحول آفرینی باشد. دانشگاه تهران به عنوان مادر دانشگاه‌ها باید پیشگام تحول باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در طول سه روز برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران، صاحبان برندهای معروف مهمان غرفه دانشکده کارآفرینی در این نمایشگاه خواهند بود و از ساعت ۱۳ هر روز به مدت ۱.۵ ساعت امکان طرح پرسش و یا ارائه ایده به آنها وجود دارد. این برنامه تحت عنوان «برنامه‌های تاک شو دانشکده کارآفرینی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران» اجرا می‌شود. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، میزهای مشاوره در غرفه دانشکده کارآفرینی برگزار خواهد شد و در حوزه‌های موضوعی بازاریابی و برندینگ، راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار، مالی و سرمایه‌گذاری، طراحی مسیر شغلی، راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین، تجاری‌سازی و حقوق کسب‌وکار و راه‌اندازی استارتاپ، توسط اساتید و خبرگان و کارآفرینان به مخاطبان مشاوره داده می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه