روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت - شماره 4361

اکران مردمی فیلم «آهنگ دو نفره» برگزار شد

 اکران مردمی فیلم «آهنگ دو نفره» با حضور ایرج خواجه امیری، احمد مهرانفر، علیرضا استادی و فرزاد فرزین در میان استقبال پرشور مخاطبان و دوستداران سینما در پردیس سینمایی لوتوس‌مال برگزار شد.
فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» شامگاه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در اکران عمومی و ویژه‌ای که در لوتوس مال برگزار شد، مورد استقبال گسترده مخاطبان و سینمادوستان قرار گرفت و رکورد تعداد مخاطب را در لوتوس مال رقم زد.
در این اکران که با حضور احمد مهرانفر، علیرضا استادی و فرزاد فرزین در میان خیل عظیم مخاطبان و دوستداران سینما برگزار شد، «آهنگ دو نفره» در هشت سالن به نمایش درآمد و بیش از 2هزار نفر فیلم را به تماشا نشستند.
همچنین در این مراسم ایرج خواجه امیری خواننده قدیمی و محبوب به عنوان میهمان ویژه حضور داشت که اتفاق قرار گرفتن دو نسل از موسیقی، از ایرج تا فرزاد فرزین، «آهنگ دو نفره» جذاب و شنیدنی و دلنشینی را برای مخاطبان به تصویر کشید. این اکران و استقبال در شرایطی برگزار شد که فروش «آهنگ دو نفره» به مرز ۷میلیارد تومان نزدیک می‌شود.
* «آهنگ دونفره» آهنگ آشتی دوباره مخاطبان با سینمای ایران
در این مراسم آرزو ارزانش کارگردان فیلم ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: یکی از بهترین فضاها و زمینه‌ها برای روایت قصه‌های عاشقانه و اجتماعی ژانر موزیکال است. هر چند ساخت این «گونه» در سینمای ایران بسیار محدود است، اما در «آهنگ دو نفره» با همدلی و همراهی عوامل فیلم تلاش کردم ضمن احترام به ذائقه و سلیقه مخاطب اثری دلنشین و قابل قبول بسازم و خوشحالم که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. به نوبه خودم از همه مخاطبان سپاسگزارم.
وی ادامه داد: بدون تردید بقای سینما و خصوصا سینمای مستقل و حضور هر چه بیشتر زنان در این عرصه در گروی حمایت مردم و مخاطبان فهیم و دوست‌داشتنی است.
ارزانش همچنین گفت: «آهنگ دو نفره» آهنگ آشتی دوباره مخاطبان با سینمای ایران است.
* انرژی و حس بودن در کنار مردم همیشه برایم ارزشمند و وصف‌ناشدنی است
در ادامه احمد مهرانفر که مورد تشویق گسترده حاضران در سالن قرار گرفت گفت: انرژی و حس با شما بودن همیشه برایم ارزشمند و وصف‌ناشدنی است. رونق سینما و استقبالتان از این فیلم به طور یقین موجب دلگرمی مضاعف ما برای تلاش بیشتر در این عرصه است. به وجود و حضورتان می‌بالم.
* حمایت خودتان را از سینما و سینمای مستقل دریغ نکنید
علیرضا استادی نیز گفت: استقبال شما از این فیلم به این معنی است که سینما در هر جامعه‌ای اگر به مردم و سلایقشان احترام بگذارد و بتواند حال خوب منتقل کند، یعنی درست عمل کرده است. از شما می‌خواهم حمایت خودتان را از سینما و سینمای مستقل دریغ نکنید.
* فیلم‌های موزیکال می‌تواند امید و نشاط اجتماعی را در روح و کالبد جامعه تزریق کند
فرزاد فرزین که با تشویق پرشور دوستدارانش روی صحنه آمد، ضمن سپاسگزاری از میهمانان و حمایتشان گفت: فیلم‌های موزیکال می‌تواند امید و نشاط اجتماعی را در روح و کالبد جامعه تزریق کند. خوشحالم که با این فیلم توانسته‌ایم حال دل مخاطبان را خوب کنیم. بدون شک وظیفه سینما و فیلم این است که مردم و مخاطبان را به تفکر وادارد و انرژی و حس و حال خوب را به وجود ارزشمندشان هدیه کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه