روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۲۱ اسفند - شماره 4329

وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تاکید کرد:

افزایش نظارت بر نانوایی های استان مازندران در ایام نوروز

 جلسه هماهنگی تامین کالاهای اساسی در حوزه وظایف اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان برگزار گردید.
در این جلسه با تاکید بر اینکه تعداد 280 واحد خبازی یارانه ای در ایام عید در استان به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران عزیز می پردازند لزوم توجه به ارسال آرد واحدهای مذکور و نظارت بر ساعت و نحوه پخت تاکید و مقرر شد طی دستورالعملی مراتب به کلیه عوامل اجرایی و نظارتی منعکس گردد.
عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در این جلسه با توجه به اینکه مازندران یکی از مسافرخیز ترین استان های کشور در ایام عید نوروز است اعلام کرد: به دلیل شرایط خاص مسافرتهای نوروزی و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی 22 هزار کیسه سهمیه آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه برای 280 واحد خبازی درنظر گرفته شده تا ساعات بیشتری به پخت نان بپردازند.  
وی با اشاره به همزمانی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان مقرر شد واحدهای خبازی استان به دلیل افزایش تقاضا برای خرید نان در ساعات پایانی روز حتی الامکان حجم تولید نان را در این ساعات افزایش داده  و خبازی‌هایی که به عنوان کشیک نوروزی معرفی شدند نیز فعالیت آن ها تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با تاکید بر افزایش نظارت بر نانوایی ها در ایام تعطیل نوروز بیان کرد: سهمیه آرد فوق العاده ای که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده جهت مصرف خانوار بوده و خبازان از فروش نامتعارف و انبوه نان خودداری نمایند.
مهندس وفائی نژاد همچنین با اشاره به حجم تردد بالای مسافران و گردشگران در استان افزود: در ایام نوروز ارسال آرد به نانوایی ها در شهرستان های توریستی و پرتردد در اولویت قرارداشته و با تمهیدات صورت گرفته هیچ نگرانی بابت کمبود آرد نانوایی ها وجود نخواهد داشت.
وی با بیان این مطلب اظهار داشت: خبازی های مشمول طرح کشیک نوروزی به منظور سهولت دسترسی مسافران نوروزی به نصب بنر بر درب واحد صنفی خود اقدام خواهند کرد.  
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در پایان تصریح کرد: شهروندان هرگونه شکایت و نارضایتی از نحوه عملکرد واحدهای ارائه کننده خدمات را می توانند از طریق تلفن 124 ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی اداره کل غله استان به شماره 30001394 اعلام تا مراتب فورا مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه