روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۲۰ اسفند - شماره 4328

در جلسه شورای شهر ساری انجام شد؛

تصویب بودجه ۲۷۸۲ میلیارد تومانی سال 1402 شهرداری ساری


 شورای اسلامی شهر ساری در شصتمین جلسه خود بودجه ۲ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری مرکز استان را تصویب کرد.
به گزارش  روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، اعضای شورا پس از استماع توضیحات نمایندگان شهرداری در خصوص مختصات بودجه پیشنهادی و تبادل نظر درباره فصول اصلی آن ، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری ساری را با رقم ۲۷۸۲ میلیارد تومان به تصویب رساندند. بنابراین گزارش ، این بودجه که ۱۷۸۲ میلیارد آن از محل عوارض عمومی و خصوصی و هزار میلیارد آن از محل تسهیلات ، اوراق یا سرمایه گذاری تامین خواهد شد حدود ۳۵ درصد نسبت به بودجه سال جاری افزایش نشان می‌دهد و ۶۴ درصد آن در بخش عمرانی و ۳۶ درصد در بخش جاری هزینه خواهد شد.
بودجه سال آینده شهرداری ساری ، ماموریت های شش گانه شهرداری شامل عمران و شهرسازی و معماری ، مدیریت بحران ، مسائل زیست محیطی ، حمل و نقل و ترافیک ، خدمات مدیریت و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را پوشش خواهد داد.
رییس شورای اسلامی شهر ساری در آغاز این جلسه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را مورد توجه قرار داد و از شهرداری به عنوان متولی حفظ و توسعه فضاهای سبز شهری خواست در این زمینه با برنامه مناسب و مدون و با هدف‌گذاری حرکت کند. پرویز شعبانی یادآور شد: میلاد امام عصر (عج) همچنین روز سربازان گمنام امام زمان نام گرفته و جا دارد به این عزیزان خدا قوت بگوییم و از زحمات شبانه روزی و ایثار و از خودگذشتگی آنان برای تامین امنیت و آرامش مردم قدردانی کنیم.
شعبانی با اشاره به اتمام کار بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری ساری ، تلاش و جدیت اعضای شورا بویژه کمیسیون برنامه و بودجه بخاطر بررسی دقیق و کارشناسانه این لایحه و همراهی مجموعه شهرداری را ارج نهاد و افزود: بودجه نشان دهنده اهداف و برنامه های مدیریت شهری است و مهمترین ابزار برای ریل گذاری مناسب در مسیر فعالیت های شهرداری به شمار می آید لذا شورای شهر توجه خاصی به آن داشته و برای بررسی جزء به جزء آن وقت گذاشت تا بودجه ای مناسب تدوین و زمینه ساز برداشتن گام های بزرگتری برای سازندگی شهر شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه