روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۲۰ اسفند - شماره 4328

در بوشهر برگزار شد

همایش پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

  این آیین با مشارکت اداره کل تامین اجتماعی ، مدیریت درمان تامین اجتماعی ، کانون کارکنان بازنشستگان همکار و کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.
همایش پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در بوشهر برگزار شد
همایش پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در بوشهر با هدف بزرگداشت روز درختکاری و اعیاد شعبانیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا روز دوشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این آیین پیاده روی که حدفاصل سه راهی دانشگاه خلیج فارس تا پارک دانشجو پیش بینی شده بود با استقبال بسیار چشمگیری همراه با برگزاری آیین اختتامیه در جوار ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.
وی بیان کرد: این آیین با مشارکت اداره کل تامین اجتماعی ، مدیریت درمان تامین اجتماعی ، کانون کارکنان بازنشستگان همکار و کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.
بازدرهوا ادامه داد: دراستان درحال حاضر 46478 نفر مستمری بگیر اصلی که بطور متوسط ماهیانه مبلغ 222میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود .
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهراظهارداشت : امید است که در مناسبت های مختلف بتوانیم با برگزاری چنین برنامه هایی از ظرفیت بازنشستگان و پیشکسوتان در پیشبرد اهداف عالیه سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر استفاده کنیم.
وی افزود: مستمری بگیران و بازنشستگان سال های زیادی از عمر خود را صرف خدمت در سازمان تامین اجتماعی کردند که حضور آنها اتاق فکری برای مجموعه محسوب می شود. بازدرهوا عنوان کرد: ورزش همگانی ابزاری مهم برای تقویت سلامت روحی و جسمی است که در ادامه نیز براساس برنامه تقویمی سازمان چنین برنامه های مفید و پرمخاطب تداوم خواهد داشت.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: این مدیریت در کنار رسالت درمانی خود به برنامه های فرهنگی، ورزشی و اردویی توجه ویژه دارد.
حسن اسماعیلی افزود: در این راستا از برنامه‌هایی همانند ورزش همگانی با جدیت کامل حمایت می شود.
وی گفت: همکاران بازنشسته و مستمری بگیران گنجینه ای فکری برای کمک به کارکنان شاغل هستند که برای بکارگیری این ظرفیت برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته است.
وی گفت: ورزش همگانی ورزشی است که مورد استفاده برای عموم مردم است که با توجه به هزینه اندک، برگزاری آن برای تمامی ادارات و سازمان ها وجود دارد.
میرجهانمردی رئیس کانون بازنشستگان کارگری  ادامه داد: در این زمینه عملکرد مجموعه تامین اجتماعی استان بوشهر قابل تقدیر و همچنین برای سایر دستگاه ها قابلیت الگوبرداری دارد.
وی افزود: هرسال برنامه های منظم ورزشی توسط سازمان فرهنگی ورزشی سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود که از بازنشستگان  دعوت می نماییم در راستای تضمین سلامت خود در این برنامه ها حضور مستمر داشته باشند.
گفتنی است؛ بیش از 500 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در این همایش پیاده روی شرکت کردند . که پس از اجرای برنامه های شاد و متنوع  در پایان به  60نفر از آنان با قرعه کشی جوایز، اهداء گردید

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه