روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۹ بهمن - شماره 4309

با حضور رئیس جمهور در استان بوشهر

یکهزارو 745 واحد مسکونی روستایی افتتاح می شود

 مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت : 44 سال استقامت و پشتکار مردم شریف کشور و استان بوشهر موجب شد اقدامات موثری درحوزه های شهری و روستایی صورت بگیرد که می توان به نوسازی 36هزارو910واحدمسکن روستایی دراین مدت اشاره کرد.
علیرضا مقدم درنشست با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۱۰۷ واحدمربوط به عملکرد یکساله اخیر بنیاد مسکن استان بوشهر بوده است وی بازسازی مناطق حادثه دیده از بلایای طبیعی در44 سال گذشته را 34 هزارو29 واحد مسکونی اعلام کردو افزود: از این تعداد 630واحد مربوط به سیل دشتستان و گناوه بوده است ..
مقدم با اشاره بانکه تامین مسکن برای اقشارکم درامد روستایی ازاولویت های مهم بنیادمسکن است افزود: در ۴۴ سال اخیر یک هزار و ۴۳ واحدتحویل مردم استان بوشهر شده است .
وی تصریح کرد: با سفر ریاست جمهور به استان بوشهر 257 واحد نیز تحویل مردم خواهد شد .  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از افتتاح یک هزار و ۷۴۵واحد مسکونی روستایی در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر خبر دادو گفت: سهم شهرستان بوشهر ۹۶، تنگستان ۳۵۵، جم ۸۵، دشتستان ۵۵۹،دشتی ۱۲۹، دیر۱۸۷، دیلم ۹۹، عسلویه ۱۲، کنگان۷۲ و گناوه۱۵۱ واحد میباشد.
وی با بیان اینکه برخی از مناطق استان بوشهر بعد از هر بارندگی دچارسیلاب می شوند، بیان داشت: ۱۶۸ روستا در معرض سیل قرار دارند که در ۴۴ سال گذشته ۶۱ روستا ایمن سازی شده است .  مقدم با اشاره باینکه سرانه پارکها در روستاها برای هرنفر  به 2مترمربع رسیده است اظهارداشت : ۲۶۵ بوستان روستایی در44 سال گذشته احداث شده که در یکسال گذشته ۸ بوستان به مساحت ۲۰
هزار متر مربع در روستاهای استان احداث گردید.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه