روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۱ چهارشنبه ۵ بهمن - شماره 4300

تمشک طلایی ۲۰۲۳ نامزدهایش را شناخت؛

نامزدی «تام هانکس» و پیشتازی «بلوند» در ۸ رشته

 با معرفی نامزدهای جوایز تمشک طلایی، بدترین چهره‌های هالیوود سال ۲۰۲۲ معرفی شدند.
به گزارش ورایتی، با اعلام اسامی نامزدهای چهل و سومین دوره جوایز سالانه تمشک طلایی، اولین گام برای انتخاب بدترین‌های هالیوود در سال پیش برداشته شد و «بلوند» نتفلیکس با کسب نامزدی در ۸ شاخه بدترین فیلم شد که شامل بدترین فیلم، بازیگر نقش مکمل، کارگردان و فیلمنامه می‌شود. «عزاداری به خیر» هم با کسب نامزدی در ۷ رشته دومین فیلم بد سال شد.
در این میان تام هنکس برای بازی در فیلم «پینوکیوی دیزنی» ساخته رابرت زمکیس و فیلم «الویس» باز لورمن هم نامزد کسب عنوان بدترین بازیگر نقش اصلی و هم نقش مکمل شده است.
دیزنی نیز ۶ نامزدی کسب کرده که برای اقتباس زنده از «پینوکیوی دیزنی» بوده است. نام سیلوستر استالونه برای فیلم «ساماریتن»، پنه لوپه کروز برای فیلم «۳۵۵» و دایان کیتون برای «مک و ریتا» هم در این فهرست جای گرفته است.
این جایزه از سال ۱۹۸۱ تاسیس شده و جان ویلسون و مو مورفی فارغ‌التخصیلان رشته فیلم دانشگاه یوسی‌ال‌ای بنیانگذاران آن بودند. مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی یکشنبه ۱۲ مارس برگزار می‌شود. هنوز میزبان و مکان اجرای مراسم تعیین نشده است.
نامزدهای جایزه تمشک طلایی ۲۰۲۳ عبارتند:
* بدترین فیلم
«بلوند»، «پینوکیوی دیزنی»، «عزاداری به خیر»، «دختر پادشاه» و «موربیوس»
* بدترین بازیگر زن
رایان کی‌را آرمسترانگ برای «آتش افروز»، برایس دالاس هاوارد برای «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، دایان کیتون برای «مک و ریتا»، کایا اسکودلاریو برای «دختر پادشاه» و آلیشیا سیلورستون برای «رکوین»
* بدترین بازیگر مرد
کولسون بیکر برای «عزاداری به خیر»، پیت دیویدسون برای «مارمادوک»، تام هنکس برای «پینوکیوی دیزنی»، جرد لتو برای «موربیوس»، سیلوستر استالونه برای «ساماریتن»
* بدترین بازیگر مکمل زن
آدریانا آرجونا برای «موربیوس»، لورین براکو برای «پینوکیوی دیزنی»، پنه لوپه کروز برای «۳۵۵»، بینگ بینگ فن برای «دختر پادشاه» و «۳۵۵»، میرا سوروینو برای «لامبورگینی: مرد پشت افسانه»
* بدترین بازیگر مکمل مرد
پیت دیویدسون برای «عزاداری به خیر»، تام هنکس برای «الویس»، خاویر ساموئل برای «بلوند»، ماد سان برای «عزاداری به خیر»، اوان ویلیامز برای «بلوند»
* بدترین کارگردان
جاد اپتاو برای «حباب»، کالسون بیکر برای «عزاداری به خیر»، اندرو دومینیک برای «بلوند»، دنیل اسپینوزا برای «موربیوس»، رابرت زمکیس برای «پینوکیوی دیزنی»
* بدترین فیلم‌نامه
«بلوند» نوشته اندرو دومینیک، «پینوکیوی دیزنی» نوشته رابرت زمکیس و کریس وایتس، ماشین گان کلی و ماد سان برای «عزاداری به خیر»، امیلی کارمایکل و کالین تروروو برای «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، مت سازاما و بورک شارپلس برای «موربیوس»

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه