روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ آذر - شماره 4265

برنامه حضور روسای قوا در جمع دانشجویان

حضور رئیسی در دانشگاه تهران به مناسبت «روز دانشجو»

روسای قوا به مناسبت روز ۱۶ آذر در جمع دانشجویان حاضر و دغدغه‌های آنها را خواهند شنید.
 سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح روز چهارشنبه ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه تهران می‌رود. سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران این خبر را تأیید کرد گفت: در این مراسم قرار است نمایندگان اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در حضور رئیس جمهور سخنرانی داشته باشند. جزئیات برگزاری این مراسم تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.  سید ابراهیم رئیسی آذرماه سال گذشته نیز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد. همچنین به مناسبت روز دانشجو، محمدباقر قالیباف فردا ۱۵ آذر به جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس می‌رود. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نیز میزبان جمعی از دانشجویان خواهد بود. تشکل‌ها و دانشگاه‌های مختلف به مناسبت روز دانشجو، از  رئیس جمهور دعوت کرده‌اند که دفتر وی در حال بررسی این دعوت‌ها  بوده و  هنوز محل برگزاری این دیدار دانشجویی نهایی نشده است. در برخی دانشگاه‌ها نیز نشست‌های مناظره‌ای و یا سخنرانی‌های نمایندگان مجلس و شخصیت‌های سیاسی پیش‌بینی شده است.

جاماندگان یارانه تعیین تکلیف شدند
افزودن۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به جمع یارانه بگیران
  سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: بنابر آمار از اردبیهشت ماه به بعد، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به جمع یارانه بگیران اضافه شدند.
طیبه حسینی افزود: با توجه به آنکه دهک بندی خانوار توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شده است؛ بنابراین مسئولان این وزارتخانه در جریان موضوع هستند. افرادی که به دهک اعلامی اعتراض دارند، موضوع را از طریق وزارت تعاون باید پیگیری کنند. به گفته وی بنابر آمار از اردیبهشت ماه به بعد همزمان با اصلاح نظام یارانه و بازبینی درخواست، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به جمع یارانه بگیران اضافه شدند. حسینی اظهار کرد: افرادی که به دهک اعلامی اعتراض دارند، همچنان می توانند از طریق سایت وزارت رفاه درخواست بازبینی و بررسی دهند، چنانچه جز دهک یک تا ۹ قرار گیرند، مشمول یارانه می شوند. سخنگوی ستادهدفمندی یارانه ها گفت: افرادی که تا قبل از ۱۴۰۱ یارانه آنها حذف شده بود یا انصراف داده بودند، می‌توانند از طریق سازمان هدفمندی ثبت نام کنند. وی بیان کرد: اگر سامانه اعتراض وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای اعتراض افراد قطع است، مسئولان این وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

طرح تشویقی برای دارندگان دستگاه کارتخوان
و درگاه پرداخت بانک گردشگری؛
پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تا 10 میلیارد ریال
 به صاحبان واحدهای صنفی
 بانک گردشگری بــا هـدف کمک بــه صاحبان صنوف کــه نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یــا درگاه پرداخــت متصل به حساب این بانک اقدام کرده‌اند، بسته ویژه‌ای را درنظر گرفته و تا 10 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این بسته با ارائه خدمات و مشوق‌های تسهیلاتی، تلاش شده علاوه بر تأمین نیازهای صاحبان صنوف، خدماتی متفاوت برای فروشندگان لوازم خانگی و مشتریان معرفی شــده توسط این گروه از کسب و کارها ارائه گردد تــا علاوه بــر حمایت از آنان، خرید محصولات مرتبط بــا این حوزه نیــز تسهیل شود. اجرای ایــن طـرح بــرای همه مشـتریان قدیــم و جدیــد بانــک گردشـگری کــه حائـز شــرایط هستند، از ابتدای اسفند 1400 تا پایان سال 1402 برقرار است.این طرح صاحبان تمام صنوف که دستگاه کارتخوان(POS) یا درگاه پرداخت بانک گردشگری را دارند و همچنین فروشندگان لوازم خانگی و مشتریان آنها که از دارندگان دستگاه های کارتخوان (POS) یا دارندگان درگاه این بانک خرید کرده اند، را شامل می‌شود.بر اساس این طرح، صاحبان صنوف که دارای دستگاه کارتخوان/درگاه پرداخت هستند، از دریافت تسهیلات ارزان قیمت برمبنای معدل موجودی بهره‌مند خواهند شد. میزان این تسهیلات بر مبنای معـدل موجودی حساب متصل بــه دستگاه کارتخـوان/درگاه پرداخت تا 10 میلیارد ریال خواهد بود. نرخ سود این تسهیلات 10 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن 12 تا 24 ماه است.دریافت دسته چک با شرایط تسهیل شده، ارائه خدمات افتتاح حساب جاری و تحویل دسته چک و صدور دسته چک مشروط به رعایت شرایط افتتاح حساب جاری از دیگر مزایای این طرح است.این گزارش حاکیست: بــه منظــور تسـهیل شــرایط خریــد بــرای مشــتریان فروشــندگان لــوازم خانگــی و کمــک به کســب کار ایــن گــروه از مشــتریان بانــک، بــه افــرادی کــه از ســوی آنان بــه بانــک معرفــی گردنــد، پس از انجام اعتبــارســنجی، کارت خریــد مرابحه به مبلغ تا 2 میلیارد ریال بــا وثیقه آســان و بــا مــدت زمان بازپرداخـت از یک تا سه سال اعطا می‌شود. هر فروشنده مجاز به معرفی حداکثر 10 نفر از مشتریان فروشگاه خود به شعبه ای که در آن حساب دارد، خواهد بود.متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بــه شعب بانــک گردشــگری و وب ســایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 23950 تماس حاصل کنند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه