روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲ آذر - شماره 4256

 به مناسبت هفته بسیج؛

نمایشگاه و جشنواره صنایع‌دستی در استان مرکزی دایر می‌شود

 اراک- فرناز امیدی: مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهدا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری بسیج هنرمندان در تمامی شهرستانهای استان برپا می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی محمدعلی آقازیارتی در روز  30 آبان ماه 1401 افزود: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری بسیج هنرمندان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، از 5 تا 9 آذرماه برگزار خواهد شد.
مسئول پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: این جشنواره و نمایشگاه حاصل همت هنرمندان بسیجی و خلاق شهرستان با هدف حمایت و معرفی توانمندی‌های هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان اراک، در محل فرهنگسرای آئینه از ساعت 15 تا 19 برگزارخواهد شد.
آقازیارتی گفت: به همین مناسبت نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی در 12 شهرستان استان  به صورت همزمان برگزار و محصولات صنایع دستی به علاقمندان و بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد. وی با اشاره به اینکه در این جشنواره و نمایشگاه به بهترین آثار به نمایش گذاشته شده جوایز تعلق خواهد گرفت افزود: هترین آثار برای نمایش به وزارتخانه ارسال خواهد شد و در سطح کشوری نیز در جشنواره شرکت خواهند کرد.
مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهدا اداره ‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی  به برگزاری برنامه‌های پرمحتوا، شاد و مفرح در طول زمان برگزاری نمایشگاه تأکید کرد و یادآور شد: برای حضور پررنگ استان در این نمایشگاه  آثار ارزشمندی در 18 رشته مختلف صنایع‌دستی به نمایش در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه