روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۲۹ آبان - شماره 4253

اکران ۴۸۸۰ مترمربع تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی برای کنگره ملی شهدای استان

 مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: درمجموع فضاسازی انجام‌شده برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات کنگره ملی شهدای استان قم در شهر توسط شهرداری عددی بالغ‌بر 4880 مترمربع بوده و اقدامات انجام‌شده برای کنگره تنها بخشی از برنامه بلندمدت شهرداری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است.
مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با توجه به برگزاری  اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم روز پنج‌شنبه ۲۶ آبان ماه در مسجد مقدس جمکران اهم اقدامات شهرداری را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های شهرداری قم در چند ماه گذشته برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا استان بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اقدامات انجام‌شده در فضاسازی محیطی و تبلیغات برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: در روزهای پایانی برگزاری کنگره ملی شهدا هستیم و برگزاری کنگره در این شرایط اجتماعی باید بیشترین بازتاب را در جامعه داشته باشد.
وی ادامه داد: ۵۰ سازه تبلیغاتی به مساحت ۶۰۰ مترمربع ، ۴۰۰ عدد آویز به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع، ۱۲ سازه به مساحت ۸۵۲ مترمربع بر روی عرشه پل و بیلبورد برای اطلاع‌رسانی کنگره اجراشده است.
کلانترزاده تصریح کرد: همچنین بنرهای فضاسازی و تبلیغی کنگره به مساحت  ۹۰۳ مترمربع به‌صورت پرتابل، آویز، عرشه پل و بیلبورد در سطح شهر نصب‌شده و از  ۳۰ ایستگاه اتوبوس به مساحت۱۲۰ مترمربع نیز برای نصب بنرهای فضاسازی و اطلاع‌رسانی کنگره استفاده‌شده است.
وی مجموع فضاسازی انجام‌شده برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات کنگره در شهر را عددی بالغ‌بر ۴۸۸۰ مترمربع اعلام کرد و یادآور شد: همچنین ۱۴۰۵ مترمربع پرتابل، آویز، عرشه پل، بیلبورد بنرهای اطلاع‌رسانی برای برنامه‌های جانبی کنگره و یادواره‌های مختلف نیز در شهر اجراشده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه برخی اقدامات رسانه‌ای شهرداری را بیان و از ساخت ۲۴ استوری موشن خبر داد و مطرح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی از برنامه مهم در حوزه فرهنگی بوده که در این بخش نیز دو کلیپ آنونس دعوت به کنگره و چالش خیابانی نیز ساخته‌شده است.
وی همچنین انتشار ۳۵ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا در شهرداری قم را نیز یادآور شد و گفت: علاوه بر این ۳۵ عنوان کتاب شهرداری در چاپ و نشر ۵۰ عنوان کتاب دیگر نیز مشارکت فعال داشته و از ساخت فیلم و مستندهای مرتبط با کنگره در این حوزه نیز حمایت کرده است.
کلانترزاده در پایان تأکید کرد: امروز نتیجه عدم اجرا و در اولویت قرار نداشتن کارهای فرهنگی در جامعه دیده می‌شود و باید برای ارتقاء فرهنگ اسلامی ایرانی در کشور برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم و البته برای شهر قم با توجه به جایگاه این شهر در کشور و دغدغه‌های مقام معظم رهبری باید با جدیت بیشتری کار کرد.

جلسه ی شورای مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان برگزار شد
 جلسه ی شورای مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با حضور مدیر کل ، معانوین،مسئولین ادارات ستادی و شهرستان ها و فرمانده یگاه حفاظت منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در جلسه ی شورای مدیران گفت : جلسه ی شورای مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با حضور مدیر کل ، معانوین،مسئولین ادارات ستادی و شهرستان ها و فرمانده یگاه حفاظت منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.حمید سلامتی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان : توجه به فرصت طلایی مهار حریق برای کنترل  و اطفاء حریق به ویژه در فصل پاییز حائز اهمیت می باشد لذا کلیه شهرستانها نسبت به برنامه ریزی و پایش روزانه نیروها در حوزه های استحفاظی خود اقدام نمایند.سلامتی افزود وی خاطر نشان کرد : اعتبارات  ابلاغی به استان در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری تماما جذب شد و پروژه ها در سطح استان در حال بستن قرارداد و اجرا می باشند .
 شهرستانها نیز با توجه به نزدیک شدن فصل کاشت نهال جنگلی و مرتعی هر چه سریعتر نسبت به آماده سازی  عرصه برای جنگلکاری و اقدامات مرتعی در سطح شهرستان ها اقدام نمایند.سلامتی افزود: کلیه معاونت ها نسبت به ارسال و ثبت اطلاعات در سامانه های ابلاغی سازمان که به اداره کل ارسال کرده ( ثبت معادن –اطفاء حریق –بهره برداری  و ...) اقدامات لازم را انجام دهند.حمید سلامتی به اهمیت تداوم طرح تنفس جنگل‌ها اشاره کرد و گفت : با توجه به انجام مطالعات نیمه تفصیلی طرح مدیریت پایداری جنگل های هیرکانی کنترل صحرایی و نهایی کردن طرح پایش در دو حوضه آبخیز در شهرستان های بندرگز-کردکوی(حوضه 84) و گرگان-توسکستان(حوضه 86) انجام شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه