روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۱ يکشنبه ۲۹ آبان - شماره 4253

استاندار البرز:

هر چه سریع‌تر به وضعیت تالاب صالحیه رسیدگی شود

 نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع، باید نقشه‌های فرونشست زمین و وضعیت ریزگردها در استان تهیه و تدوین شود و همچنین هر چه سریع‌تر در خصوص ساماندهی وضعیت تالاب صالحیه به عنوان یکی از کانون‌های ریزگرد، اقدام لازم صورت گیرد.
مجتبی عبداللهی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز شنبه ۲۸ آبان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: ضرورت دارد ظرفیت ها و چالش های زیرساخت داده های مکانی توسط دستگاه های اجرایی استان در بستر اس دی آی بارگذاری شود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، باید نقشه های فرونشست زمین و وضعیت ریزگردها در استان تهیه و تدوین شود و همچنین هر چه سریعتر در خصوص ساماندهی وضعیت تالاب صالحیه به عنوان یکی از کانون های ریزگرد، اقدام لازم صورت گیرد.
عبداللهی گفت: بروزرسانی نقشه برداری تمامی شهرها استان باید مد نظر قرار گیرد؛ بخش های آسارا و تکمان نیز نقشه مدون و ثبت کشوری داشته باشند. وی همچنین خطاب به مدیران حاضر در جلسه، افزود: باید در خصوص مسائل و دغدغه های مردم حساس باشید و با ریشه یابی موضوعات نسبت به حل آنها اقدام کنید.
استاندار البرز گفت: مطالبات مردمی را با دید مثبت مورد بررسی و رسیدگی قرار دهید و از تمامی اختیارات خود در این راستا استفاده کنید.
وی افزود: مدیران در هر شرایطی مسئولیت پذیر و پاسخگوی مردم باشند چراکه این امر یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد آنها خواهد بود.
عبداللهی گفت: تعاونی های حمایت از کارکنان بویژه در حوزه مسکن دستگاه های اجرایی استان، راه اندازی شوند. وی با اشاره به هفته بسیج، افزود: جوانان و پیرغلامان بسیجی باید مورد تکریم ویژه قرار گیرند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه