روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۱ شنبه ۲۸ آبان - شماره 4252

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

ضرورت توسعه دانش فنی و مهندسی کشور در بخش هواپیمایی

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به نقش پررنگ حمل و نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضرورت است.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به همراه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون اقتصادی وزارت تعاون و هیئت همراه از بخش های مختلف شرکت هواپیمایی آسمان بازدید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان از برخی واحدها و حوزه‌های تخصصی شرکت آسمان بازدید کردند و از نزدیک در جریان تلاش متخصصان شرکت قرار گرفتند. در این مراسم وزیر تعاون اظهار داشت: با توجه به نقش پررنگ حمل‌و‌نقل هوایی در آینده ترانزیت جهان، توسعه بیش از پیش دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه هواپیمایی ضروری است.
صولت مرتضوی با اشاره به اهمیت مدیریت منابع مالی و تلاش برای ارتقای خدمات و تولید در شرکت‌های متعلق به صندوق‌های بازنشستگی، افزود:‌ تخصص و مهارت جوانان نخبه ایرانی با حمایت و هدایتگری می‌تواند شاخص‌های توسعه کشور را ارتقاء دهد.
مرتضوی بر اصلاح ساختار منابع انسانی برای ارتقای بهره‎وری تأکید کرد و گفت: تجربه شرکت‌های همسو و شرکای جمهوری‌ اسلامی‌ ایران در منطقه می‌تواند به این تحول در شرکت هواپیمایی آسمان کمک کند.
* ایمنی فدای منافع شرکت نمی شود
در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان توضیحاتی درباره تعداد هواپیماهای عملیاتی، ‌تعمیر و نگهداری هواپیما توسط متخصصان آسمان و تعداد هواپیماهای در انتظار قطعه این شرکت داد همچنین ظرفیت بزرگ شرکت آسمان‌ از نظر تجهیزاتی و نیروی انسانی در تعمیر و نگهداری هواپیما از سوی وی تشریح شد.
ابوذر شیرودی توسعه ناوگان در کنار حفظ ایمنی پرواز را به عنوان یکی از اولویت های اصلی شرکت دانسته و افزود: به هیچ عنوان ایمنی فدای منافع‌ نمی‌‌شود و این یک اصل پذیرفته شده در آسمان است.
شیرودی اهتمام به سرمایه‌های ‌‌انسانی متخصص در شرکت را از دیگر اولویت‌‌های عنوان کرد و افزود: به‌روز‌سازی دانشِ کارکنان متخصص، برگزاری منظم آموزش‌‌های ضمن خدمت برای ارتقای توان علمی کارکنان، جلب رضایت مسافران و جذاب‌سازی سفر با ناوگان آسمان برای مردم با جدیت دنبال می شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه