روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۹ مهر - شماره 4218

به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد؛

حضور در مركز تعمیراتی نزاجا مسجدسلیمان

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در دفتر فرماندهی مرکز تعمیراتی شهید فرخ نیا نزاجا فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ایشان و ارتشیان دلاور تبریک گفت .
مهندس علیرضا هیهاوند که از سوی قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی و محمود خدادادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان همراهی می شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از نقش موثر و غیرقابل انکار رشادت ها و دلاوری های ارتشیان در دوران دفاع مقدس تقدیر و  یاد و خاطره بیش از 48000 شهید گلگون کفن ارتش را گرامی داشت .  
مهندس هیهاوند همچنین به پاس جانفشانی های ارتشیان در حفاظت و حراست از کیان آب،خاک و فضای سرزمینی مان از فرمانده مرکز تعمیراتی شهید فرخ نیا نیروی زمینی مستقر در شهرستان مسجدسلیمان به عنوان نایب امرا و پرسنل جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد . فرمانده مرکز تعمیراتی شهید فرخ نیا مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس مقطعی درخشان و غرورآفرین در دفتر پربرگ تاریخ این مرز و بوم است، جایی که یک ملت با تکیه بر قدرت ایمان و همبستگی و رهبری امام خمینی(ره) در برابر کشوری مجهز شده از سوی غرب و شرق مردانه و یک تنه ایستاد و با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن نگذاشت ذره ای از خاک مقدس کشورمان در اشغال دشمن متجاوز باقی بماند . سرهنگ حسن احسان نژاد اضافه کرد : هفته دفاع مقدس تنها مختص نیروهای نظامی نیست بلکه بواسطه ی حضور همه جانبه ی مردم شهید پرور در پشتیبانی از جبهه ها به همه ی آحاد ملت عزیز ایران تعلق دارد . وی افزود : صنعت نفت نیز بعنوان صنعت پیشران کشور عزیزمان با تقدیم شهدای بسیار نقشی ارزنده در تأمین سوخت،انرژی و منابع مالی جهت حفظ ایستادگی و استقلال کشور عزیزمان ایفا نمود .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه