روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۱ چهارشنبه ۳۰ شهريور - شماره 4215

حبیب زاده: بازنگری در عملکرد گشت ارشاد جزو اولویت‌های مجلس باشد

 نماینده بوکان در مجلس گفت: بازنگری در عملکرد گشت ارشاد جزو اولویت‌های کاری مجلس باشد و در شیوه های کاری گشت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر تجدیدنظر شود.
انور حبیب زاده بوکانی در جلسه علنی دیروز (سه شنبه) در تذکری گفت: در روزهای اخیر خبر بازداشت مرحومه مهسا امینی دختر ۲۲ ساله اهل سقز توسط گشت ارشاد در تهران و سپس جان باختن این دختر جوان باعث جریمه دار شدن افکار عمومی شد. این حادثه در مرکز پلیس امنیت اخلاقی رخ داد که متاثر کننده است.
وی با تسلیت به خانواده مهسا امینی گفت: این موضوع به صورت جدی توسط نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان کردنشین پیگیری می‌شود. روسای قوا هم قول پیگیری جدی را دادند به طوری که رئیس مجلس اعلام کرده موضوع با جدیت در مجلس پیگیری شده و گزارش آن را به مردم به ویژه مردم کردستان داده می شود.
حبیب‌زاده بوکانی در پایان گفت: انتظار می رود بازنگری در عملکرد گشت ارشاد جزو اولویت های کاری مجلس قرار گیرد و در شیوه های کاری گشت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر تجدیدنظر شود و مجلس نسبت به حقوق شهروندی و اجرای قانون اساسی حساس‌تر و پیگیرتر بوده و برخورد جدی و بدون اغماض با مقصران صورت گیرد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه