روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۹ شهريور - شماره 4214

مدیر عامل شرکت آبفای ایلام:

شرکت آبفای ایلام تا چند روز بعد از اربعین در مرز مهران مستقر است

مدیر عامل شرکت آبفای ایلام گفت: پایان عزاداری اربعین و برگشت زوار حسینی به مهران پایان کار این شرک در مرز نخواهد بود بلکه تا روزهای آینده بعد از اربعین این شرکت برای ارائه خدمت به زائران و مردم مهران پای کار خواهد بود.
پرویز ناصری با تشریح این خبر اظهار داشت: این شرکت با هدف کسب رضایتمندی زوار، تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده تا با برنامه ریزی های صورت گرفته به خصوص در اجرای زیرساخت ها و تامین آب مورد نیاز زوار، موکب ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر کاربری‌های موجود در مرز مهران موجب رضایتمندی زائرین اربعین حسینی شود.
وی از تداوم خدمت به زوار تا چند روز پس از اربعین خبر داد و افزود: با تداوم استقرار اکیپ‌های شرکت آبفا در پایانه، تلاش می‌شود، تا زوار در موج برگشت، از لحاظ زیرساختهای مربوط به آب و فاضلاب دغدغه‌ای نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه نیاز به کارهای زیربنایی بیشتری در مرز مهران جهت خدمت نیاز است، گفت: اما مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام هرآنچه در توان برای خدمت رسانی به زُوار اباعبدالله الحسین(ع) داشت در طبق اخلاص نهاده تا ان شاءاله زائرین عزیز سفری سهل و راحت داشته باشند.
ناصری با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده با تزریق اعتبارات لازم شاهد توسعه هر چه بیشتر پایانه مرزی مهران باشیم، بیان داشت: جا دارد از مجموعه همکاران آبفای ایلام و استان های معین تشکر و قدردانی شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه