روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۳ شهريور - شماره 4211

بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال واتوآنالایزر آزمایشگاه درمانگاه شهید مطهری گناوه

  مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:کلیه دستگاههای رادیولوژی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سال جاری به دیجیتال تبدیل می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در حاشیه راه اندازی و بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه گفت:این دستگاه با صرف اعتباری بالغ بر 16میلیارد ریال راه اندازی گردیده و با توجه به بهره گیری از سیستم های دیجیتال و سرعت و کیفیت تصویربرداری ،موجب تسریع روند درمان و ارائه خدمات درمانی بهتر و با کیفیت تر به بیماران خواهد شد.
دکتر اسماعیلی بیان داشت:در راستای راهبردهای مدیریت درمان استان مبنی بر ارتقاء دستگاههای رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال کلیه دستگاههای رادیولوژی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سال جاری به دیجیتال تبدیل می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر همچنین با اشاره به قابلیت های دستگاه اتوآنالایزر آزمایشگاه درمانگاه تخصصی شهید مطهری که همزمان با دستگاه رادیولوژی دیجیتال این مرکز راه اندازی گردید گفت:دستگاه جدید نصب شده این مرکز درمانی با قابلیت حجم بالای نمونه آزمایش و کیفیت بهتر و سرعت بالای جواب دهی ،مدت انتظار مراجعین به آزمایشگاه را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه