روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۱ شهريور - شماره 4209

فرمانده فراجا مطرح کرد

همزمانی موج بازگشت زائران اربعین با خروج از مرزهای شش‌گانه

 فرمانده کل انتظامی کشور گفت:‌ در حال حاضر با موج بازگشت زائران همزمان با خروج عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) از مرزهای شش‌گانه روبه رو هستیم.
سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئو کنفرانس با فرماندهان قرارگاه‌های اربعین حسینی فراجا که در پایانه‌های مرزی مستقرند، گفـت:‌ از اقدامات مناسب قرارگاه های اربعین مستقر در استان‌های مرتبط با این موضوع که به صورت مستمر وهدفمند برنامه‌های این ستاد را دنبال و اجرا می‌کنند، تقدیر و تشکر را داریم.
وی با تأکید بر اینکه سلامت و کرامت زائران حسینی اولویت پلیس است، افزود: در حال حاضر با موج بازگشت زائران همزمان با خروج عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) از مرزهای شش‌گانه روبه رو هستیم و با توجه به این شرایط امیدواریم بتوانیم همچنان خدمتگزاران شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم تا ان‌شاءالله به سهولت و در آرامش به شهرهای خود بازگردند.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حجم تردد انبوه زائران در مرزها، تصریح کرد: پلیس با تمام امکانات و تجهیزات سعی کرده تا شرایط مساعدی را برای حفظ نظم و امنیت و آرامش زائران فراهم کند و در هر صورت مجموعه انتظامی کشور تا پایان مراسم اربعین و بازگشت عاشقان حسینی و عادی شدن شرایط تردد زوار، افتخار خدمتگزاری را به این عزیزان برعهده دارد.
وی با بیان اینکه در مرزهای شلمچه و مهران با موج جدید و جمعیت قابل توجهی از بازگشت زائران اربعین مواجه هستیم، گفت: فرماندهان باید با اتخاذ تدابیر لازم خدمات شایسته‌ای برای تامین و حفظ نظم و امنیت زائران تا مقصد این عزیزان فراهم کنند تا آنها با خاطری آسوده به مقصد خود برگردند.
بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری ضمن قدردانی از استاندار آذربایجان غربی و سایر مسئولان استانی که در تلاش هستند تا شرایط تسهیل تردد زوار از مرزهای این استان برای تشرف به عتبات عالیات را فراهم کنند، گفت: با توجه به اینکه مسیر مرزهای غربی برای تشرف عتبات عالیات سهل‌تر است امیدواریم با سرمایه گذاری مناسب این امکان فراهم شود تا طی سال‌های آتی بتوانیم از زیرساخت های آن بهره‌مند شویم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه